Jul, jul och jul...

2012-12-29 . 23:20:34 . Allmänt

Julen började för en vecka sedan, då va vi i Förlanda hos Andreas föräldrar. Där fanns hela familjen, föräldrarna, syster, mormor och moster.
Åt god julmat, det blev för mycket julgodis. Det är inte bra att vara där vid jul! Då äter man bara hela tiden. Jag va proppmätt men åt och åt hela tiden. Jisses. Haha. :D
Sen åkte vi till Norrköping på söndagen till min pappa och Mimmi.
Anton var redan där så det var härligt att träffa honom. Våran goa älskling. <3
 
Sen var det julafton! Då kom alla Mimmi´s barn+respektive och barnbarn så det var trevligt. Sen var det kalle anka dax. :) Åt julmat igen och sen va det myskväll. Tomten är far till alla barn gick på TV så det va trevligt. Haha.
 
Sen va det ju juldagen så vi tre åkte till min faster Tina och hälsade på en stund, hämtade babysaker och så. Sen gick vi vidare till min andra faster Kattis, där fanns alla kusiner+respektive och min älskade farmor. Det va jätte trevligt. :) Åt julmat igen, jisses jag kommer inte kunna äta julmat på flera år känns det som... Haha. ;)
Sen va det efterätt och julklappspel och det var sååå jätteroligt. Massor av skratt blev det. Jag fick totalt 4 julklappar. :P Andreas fick 2 st. :) Sen var det dax å åka hem. :(
Vi fick med oss massor av babysaker och kläder så vi fick lämna kvar mycket hemma hos pappa för vi inte kunde ta med allt hem. Haha.
 
Åkte hem i onsdags och vi va supertrötta. Är fortfarande trött och känner mig sliten. Haha.
 
Har börjat känna av bebisen mer och mer nu. Den sparkar, gör kullebyttor och hickar massor!
Den hickar typ kanske 10 ggr om dagen och det gör mig lite galen. Haha.
Men mysigt att känna av bebisen. :D Nu sover den tror jag. Tyst nu.. Lär vakna snart igen. ^^
 
Snart är det dax för nya året... Blir spännande år. :D
 
Vill önska er ett riktigt gott nytt år!!!!
 
Hejs svejs.
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: