Dax för nytt år!

2012-12-30 . 22:29:00 . Allmänt

Då va det dax för de nya året, 1 dag kvar sen är det 2013. :) Min nyårslöfte är att inte ge någon nyårslöfte. ;) Haha.
Har ni några nyårslöfte ? :)

Här kommer en lista jag snodde från Malin´s blogg.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort  förut?
Hmm. Ja, jag började hos Itrim och började med måltidsersättningar på allvar och tog det seriöst. :)
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte om jag hade några? Haha

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i  år?
Nej. :)

Dog någon som  stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Inga, var i Sverige hela tiden. ;)

Är  det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Nepp. :)

Vilket datum från år 2012  kommer du alltid att minnas?
5 sept, då fick vi veta att jag va gravid.

Vad var din största framgång 2012?
Jag gick ned 30 kg från jan till sept. :)

Har du varit sjuk eller skadat  dig?
Nej inte vad jag minns?

Bästa köpet?
Hmm. Olika saker. :) Kan inte säga exakt vad som är de bästa köpet. :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Måltidsersättningar/Itrim, Ullared och barnsaker.

Gjorde någonting dig riktigt  glad?
Ja, massor. :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om  2012?
I´m deaf. ;)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare
 
Hur tillbringade du julen?
Vi var hemma hos min pappa och Mimmi i Norrköping. :)

Blev du kär i år?
Nä jag blev inte kär i någon annan, är ju kär och älskar min älskade Andreas. <3

Läste du någon bra bok under 2012?
Jaa, twilightböckerna. ;)

Favoritprogram på  TV?
The walking dead var bäst! Desperate housewives, hells kitchen, hela sverige bakar. :)

Största musikaliska  upptäckten?
I´m deaf. ;)

Något du önskade  dig och fick när du fyllde år?
Önskade mig inget speciellt. :)

Något du önskade dig men inte  fick?
Önskade mig inget speciellt. :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Var hemma med älsklingen och myste. Åt god middag och efterätt och kollade på filmer. :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej! :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Leggings med tröja. =P

Vad  fick dig att må bra?
Mina älsklingar. <3

De bästa nya  människorna du träffade?
Träffade inte dom just 2012, men just 2011 träffade jag nya goa vänner via utbildningen! :)
Kommentera (1) st

Kommentarer
sassasnewlife.blogg.se

The walking dead, OMG säger jag då bara! Zam och jag följde den på 11an men sen helt plötsligt så gick de inte i ordning och det blev uppehåll och fans mormor så nu har vi fått tag i säsongerna 1 och 2 som vi inte sett förut. OMG vad bra! Vår favorit är såklart pilbåge-killen Daryl.

Mmsade en bild till Zam idag med frågan Redo att se flera avsnitt ikväll?" och en äcklig bild på en zombie ur serien. Haha, tyckte höra honom skrika där ute i mörkret. HAHAHAHA. (Han är SÅ rädd för dem medan jag sitter där i sofan kolugn)

Svar: OJA! ÄLSKAR serien! :D Daryl är grym! Maggie och Glen med. :D Nu längtar jag verkligen tills det är feb då kommer det igen!! :D
Hahaha, kul!! :D
andreasamoa.blogg.se

2013-01-06 . 20:34:01
Länk: http://sassasnewlife.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: