Svar till Sundarii (spolier om film)

2010-02-01 . 15:45:00 . Allmänt

Min snuttgumma! <3 Haha. =p Ne de va inte svaret. ^^

Ja men iaf så är Greatest dad-filmen.. Den handlar om en lärare som är pappa till en son som är taskig, han gillar festich, kinky grejjer å så. Han svär och trotsar och ingen gillar honom. Så en dag dör han under en olycka DÅ han runkade. Hahah. Glömt va de heter men iaf så pappan är själ poesilärare och han låtsades å skriva dagbok som han ljög för alla att sonen skrivit, och allt började me självmordsbrev. Han ljög å skrev ett och såg till att det såg ut som självmord. Han hängde honom i garderob å la självmordsbrevet i hans ficka.. Skolan fick reda på brevet å publicerade de i skoltidningen och han blev plötsligt omtyckt och pappan blev känd.. Så ja.. NÄSTAN som Engla-föräldrarna.. Det här är sjukt... Om det va mitt barn då skulle jag bli förbannad på alla jävla journalister och skulle aldrig tilllåta dom filma begravningen för att komma ut på tv. Det e mitt privatliv å jag skulle vilja sörja i fred!! Fyfan... Mediakåt människor säger jag bara.... =/

Hahahaha, jag säger till när det händer men det blir via mail. ;) Haha. =P
Du fick en egen inlägg tillägnad till dig. =D Känn dig smickrad. ;) Hahaha. Saknar dig, sötnos!
Kommentera (2) st

Kommentarer
Lollo

cool header du har!

2010-02-01 . 21:53:07
Länk: http://lorenasvensson.blogg.se/
sundarii

Åh, tack för smickret :) Är jag så känd och omtyckt så jag får en egen inlägg? Wow.



"DÅ han runkade" VA?! Då måste ju jag för tusan se den filmen! HAHA! HOHO!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: