Nytt

2012-05-03 . 19:13:26 . Allmänt

Förresten, glömde skriva lite innan.
Jag skulle vilja förnya mitt hår. Men vet inte vad jag ska göra. Hmm.

Vill INTE klippa det kort, vill ha långt hår!!
Har inte färgat håret på 8 månader och det e nog min rekord nu. Haha, men iallafall så har jag inte färgat håret på jätte länge och skulle vilja göra det igen men samtidigt har jag lovat mig själv att inte färga/tona hår på jättebra tag nu..

Men samtidigt vill jag förnya mitt hår å klippa det lite, fast behålla de långa håret ändå.. Nån förslag? :)
Lugg igen?


Kommentera (4) st

Kommentarer
Ekroon

Jag är fel person att fråga till :). Jag blir alltid lika tokig vid varje gång jag är hos frisör. Vill gärna prova olika sort i lång hår. Inte lätt. Kort hår passar mig knappt heller :). Jag glömde en hemsida som man kan sätta in en kort på dig och prova fram olika hår typ.

sundarii

Behåll hårlängden men klipp håret i tapper och sen sned lugg. Platta håret och simsalabim så har du nytt hår ;)

Moa

Jaa, jag såg igår på nätet efter olika frisyrer, det du sa var en av dom. Ska fundera på det mer. :D Men färga/tona hår ändå? Hmm.



Bella

Jag tror du kan passa i lagom ljusa slingor? Kanske ljusbruna slingor så att det smältar in din riktig hårfärg? Då ser du naturlig ut och inte behöva färga eller slinga ofta.

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: