Halv hamster

2012-05-03 . 19:05:57 . Allmänt

Idag ser jag ut som en halv hamster. På ena kinden är jag svullen och det är inte kul!
Gör inte lika ont som igår men det är ömt och svullet, jag tror svullnaden beror på för mycket bedövning igår?
Det kliar oxå!! Usch!

Jag hatar tandläkare(inget personligt), nu blir det ofta tandläkarbesök. =(=(
Jag trodde att tandläkaren skulle göra "allt" på en gång men tydligen inte.
Nu får man göra rotfyllning(de som jag fasade inför om jag skulle göra det i vaket tillstånd).


Nä shitsame.


Nu ska halvhamstern sluta babbla om tänder. Snart kallas bloggen för tandblogg. Hahaha. ;)

Imorron ska jag till Mölndals sjukhus å hämta happisar. Blir intressant. =P



Hejs svejsan.
Kommentera (3) st

Kommentarer
sundarii

happisar??? Knark då eller? Haha.

Moa

Happisar = Hörapparat. Hahaha.

sundarii

Jag kan inte dövspråk :P Men vad roligt!!! :D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: