Motivationsamtal

2012-03-08 . 16:02:52 . Allmänt

Imorron blir det motivationsamtal på Itrim.
Är lite nervös som vanligt, men med denna vecka blir det nog ingen bra reslutat. :/
I måndags tränade jag å överansträngde mig, tisdags fuskade jag med att ta ett extra måltidsbar.. :S Var så sjukt sugen. Igår skulle jag träna men Hanna tyckte att jag skulle ta extra promenad istället för träna, det gjorde så förbannat ont i ryggen så det var därför. Jag gick hem från Järntorget till Hisingen. Tog en timme å halvt så var jag hemma. Ja, jag var lite seg. Haha.
Så ingen träning igår. :/ Ångest! Och sen imorron är det motivationsamtal och vägning. Jag kommer att blunda när jag står på vågen!! Vägrar se. Det blir inte bra!!

Fyfan, ångest. Jaja jag vet jag inte ska ha de och måste vila men seriöst, jag tränar ju 3 ggr i veckan och resten av veckan vilar jag med och promenerar. Så... Och så följer jag programmet strikt, men fuskade i tisdags ja men ändå...

Det är nog perfekt tajming med motivationsamtal och så fick jag byta hälsorådgivare, ska ha Hanna. Är jätte nöjd! :)

Imorron blir det fan stressigt med, ska på tre samtal!! På 4 timmar. Kl 9 har jag ett samtal, kl 11 igen på AF och sen 12.15 på Itrim. Shit jag kommer vara stressad. Haha.

Jaja... Det får gå som det går...

Idag fick jag hem bildtelefon.. Ovan men känns okej. :) Jag kommer inte vara fäst vid den ändå. Jag ringer bara viktiga samtal och så mitt lilla barn.. Men nu har jag den iaf. Bara å använda när jag behöver. :)

Problem med router bara men det fixar vi...

Hejs svejs.
Kommentera (2) st

Kommentarer
Emelie

Inte ha ångest! Du måste se allt det positivt, tänk vad du har åstadkommit fram tills idag och dina resultat och var stolt över dig.. man måste få fuska ibland också, eller hur ;)

Moa

Emelie - Det har du rätt i. Det ska jag faktiskt vara. :) Ibland är det svårt bara. Allt har gått fort och nu känns det som det går sakta... Men nej, ska tänka positivt och inte ha ångest! :) Tack. :)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: