Imorgon!!!

2012-03-28 . 17:39:09 . Allmänt

Imorgon blir det en rolig dag!
Bara för jag ska på 12 veckors hälsouppföljning med Hanna på Itrim.
Denna vecka har jag inte tränat för jag känt av förkylning och ont i halsen så jag tog istället extra promenader så hoppas det ger reslutat ändå vid vägningen. Haha.
Sen ska vi prata om vad jag ska äta och så.
Jag har hållit på med måltidsersättningar i 11 veckor nu. Tiden går så otroligt fort!
På 11 veckor har jag gått ned nästan 18 kg, otroligt. :)

Jag har skrivit matlista och läst på mycket om mat och recept och så. Jag har lärt mig vad man ska ha och inte ha. Mer kommer jag att få veta imorgon vid samtalet. Blir kuligt!


Snart ska jag laga mat till min sötnos. Det blir korvstronagnoff. Han ska ta med de till jobbet så det är bara roligt att laga mat och att den ÄR omtyckt. Haha. Gjorde tomatsås för 2 dagar sen och den är väldigt omtyckt. Glad jag! ;)

Nu måste jag sätta igång..  :)

Skriver ev imorron.
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: