Har inte tid!

2012-03-15 . 10:38:51 . Allmänt

Jag har verkligen INTE tid att bli/vara förkyld! För jag måste träna. Haha.

Andreas är förkyld och jag känner att det gör lite ont i näsan. Men jag hoppas att det är inget... Har verkligen INTE tid!!!

Haha, trodde aldrig så om mig själv, för 4 månader sedan tränade jag inte alls, jag tränade en period innan operation, tränade på fitness24 seven och sen efter operation har jag tappat motivation pga ingen personal som uppmuntrar och så, det va självständigt.. Det sög... Men vad hände nu?? Jag är flitig med träningen och tränar 3 ggr i veckan, har tränat i 2 månader nu och det gör susen... Verkligen... Jag mår så bra av att träna och har mycket mindre ont i ryggen, har ibland ont ja men mkt mindre. Jag mår så bra av det och känner mig taggad.

Bra personal där och jag tränar på min takt men ibland kommer min hälsorådgivare Hanna och peppar mig och säger att jag ska göra det fortare och fortare, så jag blir helt slut. Det känns jättebra!

På Fitness24seven är det mkt självständigt, man kan ha personlig tränare men man ska betala då för den, men priset jag betalar på Itrim ingår det "pt" fast det är hälsorådgivare som peppar å stöttar. Mycket bättre tycker jag...

Suck, märker nu att jag har träningsvärk i magen... Hmm... Brukade INTE ha träningsvärk innan men nu på sista tiden börjar jag få de... Haha..

Imorron blir det vägning, är rädd som vanligt. ;) Förväntar mig alltid de värsta. Haha

Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: