En riktig soft helg.

2012-03-11 . 19:49:07 . Allmänt

Denna helgen har jag inte gjort en enda endaste skit! Eller jo, bara bakat bröd men annars har jag bara degat i soffan heeeela helgen och kollat på dussintals filmer.
Är så nöjd och känner mig riktigt utvilad.

Har haft fullt upp och alltid något att göra. Men nu var det nog, jag ville bara ta det lugnt och kolla på filmer.

Rekomenderar er att ha en riktig soft helg ibland och skita i allt måste göra saker. Bara ta det lugnt å ha pyjamas på er och filt/täcke under hela helgen.

Så gjorde jag. Och det var välförtjänat efter allt jag gjort. ;)

Har kollat på massor filmer,
Transamerica, Monster, Teen Wolf, Sitter, Toon fairy 1 och 2, Thirteen, Young Adult och med fler....

Är så nöjd med min helg. :D

Imorron startar det igen. IH och träning.

Nä nu ska jag fortsätta njuta av helgen, sitta under filt och kolla på Stand By Me, sen är det Bortom Alla Ord. Love it. :D

För helgen är inte slut än!
Kommentera (2) st

Kommentarer
Jinna

Låter riktigt avslappande! Ibland ska man tänka på sig själv, helt enkelt. :)

2012-03-11 . 20:21:19
Länk: http://www.jinna.se
Emelie

Åh låter som en riktigt go helg :D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: