Bojkotta melodifestivalen!! :P

2012-03-10 . 20:09:31 . Allmänt

Jag minns när ja var liten så brukade min familj/släkt sitta i soffan och äta lite gott och titta på sådant där som melodifestivalen.
Jag minns att jag tyckte det var både roligt och tråkigt trots jag inte hörde.
Jag tror det berodde mest på att jag fick umgås med min familj och ha myskväll med dom.

Men sen när jag blev äldre så började jag lessna på programmet. Jag HATADE att sitta och titta på sådana program, som melodifestivalen, på spåret, idol och så...

Hatar det fortfarande, haha. Blääää!!! SO BORING! Haha ;)

MEN! Jag respekterar såklart er som kollar på sådana program. :)


Vi har myskväll för oss själva ikväll. Han kollar på Star Trek och jag kollade på olika filmer i datan. Ikväll blir det Monster. Den är bra! :)


Hejsan svejsan.
Kommentera (2) st

Kommentarer
Jinna

På spåret, HAHA. Det brukar min farsa se på, alltid gjort det typ. Jag är pi totalt ointresserad av sånt oxå men det fanns tolkar igår så äh varför inte liksom. Var hos Jono o hade myskväll då. Fick gapskratt oxå. :p Äh, oftast dissar jag det iaf.

2012-03-11 . 09:10:38
Länk: http://www.jinna.se
sundarii

Jag kollar inte heller på musikprogram skit ju. Haha. Men Diggiloo brukar vara bra iofs :D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: