Big Brother

2012-03-26 . 16:23:29 . Allmänt

Förra året var det mycket roligare människor där och det var livat och roligt.
Och vad fan hände nu?? Årets BB suger ju.
Mobbning och elaka människor. Inte alla, det är några som är så elaka.
Jag vet det finns elaka människor men att söka till Big Brother och sen vara elak mot folk och försöker trycka ned dom är patetiskt.

Det är INTE ok med mobbning och inte i tv heller!!!

Jag stör mig sååå mycket på Hanna Rosenberg. Jag avskydde Hanna W i början men nu kan jag säga att jag föredrar hellre Hanna W.

Jag är glad att jag inte är vänner med någon av dom, för jag skulle skämmas ihjäl mig om jag kände dom...

Undrar vad produktionen gör egentligen när dom väljer folk.
Vart hittade de människorna???

Jag hoppas iaf på att Rodney vinner om jag måste välja. :) Rodney har alltid varit min favorit i BB. Och nu fick han en chans till och det va ju skitbra. Han tar inte lika mycket uppmärksamhet nu som förra året, han har tydligen lugnat ned sig nu, han måste vinna skiten nu...

Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: