Beverly Hills

2012-03-17 . 19:38:24 . Allmänt

Nostalgi! Har suttit framför datan idag å kollat på Beverly Hills 90210. Kollar på första säsong nu. :)

Nu har det gått 9 veckor och bara 3 kvar tills jag får äta riktig måltid. Men börjar bara med lunch i 8 dagar sen frukost och lunch. Spännande.
Kanske får börja tidigare än 12 veckor, beror på vad Hanna säger den 29:e. Blir spännande.

Igår va jag på träning och vägde mig med, har gått ned EXAKT 16 kg. Är så sjukt nöjd och taggad!!!!

Men mycket kvar, men har gjort det så bra. Blir bättre och bättre med att dricka vatten. :D Ja dricker varje dag men mer och mer.

Åh, stör mig på blogg.se :S När jag skriver ett inlägg så ser jag andra bloggar med bild i högra sidan och det är såklart mat/dessert på bilderna.... Hahaha.

Ja, av det hela har det varit tufft tycker jag.
Inte tufft med måltiderna, utan annat.
I början var det jobbigt för jag var så sugen på sött. Jag ville äta sötsaker och var så sjukt sugen. Hade huvudvärk varje dag men sen släppte det och nu är jag inte alls sugen på sötsaker. Tillomed så blir jag äcklad när jag tänker på sötsaker. Haha. ;P

Men det gick jättebra och allt rullade på, men nu börjar det bli tufft. Har ätit deras måltidsersättningar i NIO veckor och nu är jag less, är galet sugen på KÖTT! Vill äta en god kött bit. Jag blir så sugen på röd lök. Haha. Jag älskar röd lök och har röd lök till allt.. Jag brukar göra tonfiskröra GI recept till Andreas och det är alltid röd lök i den, och tonfisk och jisses.... Jag älskar tonfiskröra och det ÄR alltid svårt varje gång jag gör röran för jag VILL ta en tugga av den... Men det gör jag inte. Röd lök! Jisses... Och kött... En fin entrecote bit och en god sallad till... Åh.... Det vattnas i munnen.... JAG VILL HA KÖTT!!!!

I början gick jag ned minst 2 kg per vecka men nu på de senaste veckorna har det varit minst 1 kg per vecka. Men nöjd ska jag ändå vara för det ÄR bra. :D

Snart har jag gått ned hela TJUGO kg!! Bara 4 kg till så har jag gått ned TJUGO kg... Jag trodde aldrig så om mig själv... Att jag skulle klara av detta här...

Men denna tiden jag gått igenom 9 veckorna har varit "lätt", de tuffaste perioden kommer om 2-3 veckor... Då ska jag TÄNKA på vad jag ska äta och HUR jag ska portionera den, räkna och tänka ut. Det blir tufft och mycket mer tid än nu.. Men jag ska satsa på det! Det kommer att gå galant! Har ju Hanna som peppar/stöttar mig på Itrim. Bättre hälsorådgivare går inte att hitta!! :)

Hoppas ni får en mysig helg.. Nu ska jag fortsätta kolla på Beverly Hills 90210.
Kommentera (3) st

Kommentarer
sundarii

Heja heja heja heeja! Du klarar det såå jääävla bra!

piggelin

Bra jobbat tjejen! Du KAN och KOMMER fixa din målvikt!!



heja!



kram!

2012-03-18 . 18:23:58
Länk: http://dansarengirl.blogg.se/
Emelie

16 kg wow, heja dig!!! :)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: