Mysig fredag

2012-06-02 . 15:17:59 . Allmänt

Igår var det mysig fredag och jag tror det fortsätter idag. :)
Jag hittade kläder trots allt. Haha. ;)
Åkte till Denice och träffade dom andra där och det var supertrevligt där! Jag var nykter men skrattade så att jag nästan grät.
Det var jätte roliga människor där. Jag skrattar fortfarande när jag tänker på vissa situationer. :D
Sen gick vi till dövförening och kollade lite snabbt så drog vi vidare till beebar och träffade andra döva, satt och pratade i nån timme. Mysigt sen blev jag trött så jag åkte hem ganska tidigt, vid tolv tiden något. Vaknade ju sju igår så var trött när jag kom hem så att jag somnade så fort jag la mig i soffan. Haha.

Vakna vid 12 idag men är fortfarande trött. Haha. Nicklas är här och spelar kinect. Haha, han ser rolig ut men spelet är rolig. :D

Sen ska jag fixa mig så drar vi till bio och ska titta på Prometheus, den är nog jättebra. :D Blir spännande å se om den är lika bra som resten av alien filmerna. :)

Sen tror jag att jag ska träffa dom andra igen, till beebar tror jag. Blir roligt. :)

Dax å kolla va för kläder jag ska använda ikväll då..... Igen. Haha. :)

Ha en trevlig helg!

Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: