Super lördag

2012-01-28 . 22:16:51 . Allmänt

Knappast. Haha. ;P

Va på stan idag, skulle träffa Eva å fika, länge sen jag träffade henne så det va dax. Kul var det! Jag drack bara pepsi max. Dutti jag. ;) Sen kom Denice å Titti till oss vid tre tiden något och vi babblade fram till lite efter halv sju.
Det var jätte kul. =) Skönt med spontana träffar.

Nu är jag trött! Men jag får hålla mig vaken en stund till. Har ju helg, då ska man njuta och sova ut. ;)

Stör mig på grannen under oss. Han är en ung kille å ganska nyinflyttad.
Det är inget fel på honom men att han har musik på typ nästan varje kvällar och ganska högt på helger så att jag känner det.
Han får självklart ha musik på, men JAG är döv och är verkligen inte van med höga ljud och så.

Jag gillar känna bas musik, men när jag INTE vill så då blir jag störd av de. Haha.

Det är helt ok när jag själv VILL, men när någon annan gör det och jag vill ha det TYST så blir jag irriterad. Haha.

Jag vet jag är knasig. ;)

Vet ni en sak...
Det räcker nästan med att lukta på maten då är jag nöjd. Alltså jag VILL verkligen ÄTA mat men jag "får inte" så räcker det med att lukta på dom då är jag nöjd.

Jag har motstått kinamat, älsklingen´s goda mat, burger king och CHOKLAD! Är sjukt impad av mig själv. =D
Nu är det bara en vecka och 2 dagar kvar tills jag får öka till 800 kcal och börja äta Itrim´s mat som är pasta, moussaka, chili con carne och deras chokladbarer, smoothies. Ska bli jätte skönt å slippa äta soppor kan jag lova! ;) Shakes är helt ok då jag inte tar dom så ofta, jag tar mest soppor då de är varm mat. Haha. Men snart så! Jag längtar mest till chokladbar.

I Itrim´s lokal finns det träningsal och det är glas mellan reception och salen så varje gång jag tränar så kollar jag igenom glaset och tittar på vad för mat dom har och funderar på vad jag ska välja.. Choklad är de mest jag längtar efter. ;) Blir härligt å få äta den. Haha.

Ingen semla för mig denna år, men KANSKE efter jag är klar med maten som i april, maj? Då kanske får jag göra en egen semla och sen träna som fan. Haha.

Har inget mer å säga nu...

Hejs svejs.
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: