Peppad som tusan!!!

2012-01-13 . 16:52:03 . Allmänt

Vaknade tidigt ändå idag trots jag är ledig idag. Drack en shake sen drog jag och tränade. Fy fan va svettigt det var!! Har nog inte svettats som jag gjorde på nån träning. Hahaha.

Det säger väl mycket? =S OTRÄNAD!

Två å halvt varv pass sen va jag slut att jag ville nästan dö. Hahaha. Men så jävla gött ändå. =D Jag genomförde träningen! =)

Sen var det dax för vägning. Jag såg fram emot det och var nervös för vad vågen skulle visa...
Fan, shakes å soppor har gjort sitt!! Minus 2.5 kg!! På 2,5 dagar. Sjukt bra! Haha. =D
2 kg fett är borta. Gött som fan! =) Känner mig så peppad å taggad för allt! =)

Sen kom jag hem å va glad som tusan, sen blev det ännu bättre!!
Jag fick ett brev från regionens hus.

Ska säga så här, att jag har dåliga tänder och har inte varit hos nån tandläkare på länge pga min tandläkarskräck men sen fick jag skit för de. Fick hål och infekterade tandkött så jag fick nog och gick till tandläkare, fick remiss till annan special tandvård i gbg. För LSS och folk som är rädda typ.. Dom är världens bästa!! Vi va fundersamma hur vi kan lösa med kostnader och så.. Sen sa hon att det fanns tre olika alternativ, 2 olika intyg från regionens hus och hjälp av soc.. Jag ansökte till de 2 intygen med läkarintyg och så.. Idag fick jag ett brev efter 2-3 månaders väntan, att jag är beviljad ett intyg! Gött som fan.

Så jag kan äntligen få hjälp av tandläkare och få det "gratis" eftersom jag har ett intyg-ett skäl till det.
Jag ska dock betala 300 kr varje gång som en läkarbesök kostar, upp till 900 sen får jag högkostnadskydd. Gött som fan. Äntligen kan jag få de fixade så jag slipper ha ont! Världens bästa tandläkare och sköterska har jag. Dom som hjälpt mig att ta reda på vad för alt jag hade. =)

Jag ska dock bli sövd men det är skönt att få de gjort. =)

Idag är det riktigt bra dag!! =)

Imorron kommer svärföräldrarna för min älskade älskling fyller 27 då ska dom komma och fika.. Men ingen fika för mig men jag kan ju vara social och umgås med dom. =P

Ha de gött så återkommer jag! =)
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Men vad härligt! :D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: