Ny design

2012-01-23 . 17:08:56 . Allmänt

Och jag är så bannemig nöjd! =)

Tack snälla Babbi! Hon gör superfina design till bloggar. =)

Nu känner jag mig lite mer motiverad att blogga. När det känns så ljust och rosaaktigt. =)

Idag är det dag 13 och det har gått jättebra!
Kan bli jobbigt ibland då jag har en älskling som är superduktig på att laga mat.
Då gör han mumsiga middagar och igår gjorde han en sås som luktade gudomligt!
Jag har varit jättenära att ta dom flera ggr under snart 2 veckor men jag LÄT BLI! Kan fan vara stolt över mig själv. ;)

Jag har bara kryddat soppor med basilika och druckit massor..
Imorgon blir det konditiontest, alla som börjar på Itrim ska göra de och Jeanette glömde boka en tid så imorgon ska jag göra det. Haha, min kondition ska vi inte tala om. ;) Men det ska ju bli bättre. Hoppas jag. Haha.

Mkt å göra under veckan. =S Jobbat(praktik) idag, imorgon är de praktik igen och sen konditiontest, onsdag praktik, träna, torsdag MÅSTE jag till Sahlgrenska å ge blodprover, sen ska jag ha myskväll med min sötnos. Vi ska gå på bio och se på Sherlock Holmes. :) Fredag är jag LEEEEEDIG! <3 Och så ska jag träna å väga mig, sen ska jag bara softa resten av helgen! =)

Blir nog en bra vecka hoppas jag. =)

Ja juste, jag säljer piercingar, olika sorts piercingar. Är ni intresserad så skriv i kommenterar så mailar jag er. =)


På återseende, hejs svejs.
Kommentera (1) st

Kommentarer
Anonym

Jag och Zam är intresserade av septum-piercingar!!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: