Dag 9

2012-01-19 . 17:58:19 . Allmänt

Är sjukt impad av mig själv!

Jag har klarat av det skitbra! =D

Tränat 2 ggr förra veckan, 2 ggr denna å ska bli tredje imorron. Ska egentligen träna 2 ggr nu i 2 veckor men jag tyckte att det tog för lång tid mellan måndag-fredag så jag tränade igår. :) Ska träna imorron å då är det vägning!

Spännande. =D

Det rullar på här. Går på utbildning/praktik och tränar, umgås med min älskling.

Imorron är det "jobb"(praktik) sen kanske får jag sluta tidigt då ska jag träna. =) Sen hem å ha helgmys. =D
Jobba igen mån-tis-onsdag. Blir nog bra det. =)

Jag har förresten fått ett praktikplats i Partille men vi får se om jag KAN pga en anledning av arbetsförmedlingen. =S

Har sålt massor av saker, väskor, klocka, klänningar och så. Gött som fan att bli av med dom. =) Har nog hittat en hobby nu. ;) Haha. Men har några kvar, ska även skänka bort kläder som vi inte använder till Emmaus och till en kompis. Känner mig snäll.. Haha. =P

Ne, jag uppdaterar kanske imorron efter vägningen. Jag vågar inte ha förhoppningar över vägningen(ja har sjukt dåligt självförtroende med) men hoppas det gått bra! =)

På återseende.




Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: