Dag 10

2012-01-20 . 21:33:34 . Allmänt

Åhhh.
Det har gått jättebra men på helger är jag sjukt sugen på MAT! TUGGA! Haha. Kanske för vi brukar ha helgmys, som god mat och så..
Nu får jag låta bli! Det händer ofta nu idag att jag går runt och tänker vad ska jag ta nu? Sen efter några sekunder tänker jag: ja juste, jag får ju inte!(eller får och inte får, självdiscplin!)

Nu luktar det korv... Andreas sitter vid mig och äter korvsmörgås och jag ska nog ta mig en shake snart..

Men det har gått galant. :)

Idag är det dag 10 och idag var det vägning och jag har gått ned totalt exakt 4 kg på en vecka och 2 dagar. :) Sjukt nöjd är jag med mina insatser!! ;)

Jag har inte ätit mat alls, bara soppor, shake och Itrim´s gröt, tränat och promenat. Jag har tränat nu totalt 5 ggr sen förra vecka. Haha. :)

Detta här går snabbt! Jag kunde ta mig på min jacka som jag inte använt på kanske......3-4 år typ.. =P

PEPPAD som tusan!!!!!



MIN FINA JACKA!!!! =)
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Är så stolt över dig min fina gulleplutt <3

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: