Rulle rullar på.

2012-02-08 . 17:32:05 . Allmänt

Här rullar allt på som vanligt.
Just nu är jag skit trött i kroppen efter träningen.

Jag har hämtat ut min paket som va från Itrim. Jag beställde LCD mat och det var 24 st smoothies, Apelsin/Mango smak och så Jordgubb/Lime smak. Jordgubb/Lime smakar bäst. =) Och så har jag oxå börjat med deras varma måltider. Jag har testat alla tre smakerna jag har.
De bästa var couscous. Shit va god den var! Sen andra va pasta. Moussaka med qouina(något sådant) var inte så god egentligen. =S Den smakade som veg köttfärs med tacosås. INTE god. Haha. Men det va jätte skönt att få äta riktig mat än soppor. =)

Nästa helg åker min älskade till Stockholm hos hans syster, dom ska på konsert så tryffelgumman ska komma hit å sova över en helg. :) Blir roligt. =)

Och så sen slutet av mars är det sci fi mässa i Gbg! Då ska jag självklart åka dit. ;)
Får två besök hit denna helgen då av två tjejer som är lika kändiskåta som jag. =P

Gissa vem som kommer dit, vem som fick mig att vilja åka dit? Edward Furlong! ;) Jag tittade ofta på hans filmer och han va så bra skådis. Men nu har jag tyvärr inte sett honom på länge och har hört att han är sliten och så.. Ja, problem å så. Men vem bryr sig. JAG ska träffa Edward Furlong! Jaja, jag ÄR kändiskåt. :P Ska nog ta en photoshoot med honom oxå och skaffa autograf. =) Sen ska det komma mer men vet inte vem ännu. Det är 3 nu än så länge. Edward Furlong, Joe Flaningan(nått sådant) och en okänd snubbe för mig. Haha.

Blir kuligt. :)

Hejsan svejsan
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: