Off med semla

2012-02-21 . 23:18:56 . Allmänt

Idag va det ju fettisdagen. Men vad gjorde jag? INGET. =D

Dock va de lätt för jag är inte sugen på sötsaker nu längre. Jag kan lätt motstå kakor och bullar å så.
Känns jävligt skönt. =)

Var på vägning i fredags, gick ned bara 1,5 kg. Det va för jag inte förlorat muskler denna gången så det var bara fett som försvann. Innan var det alltid muskler OCH fett men nu var det bara fett. Så jag behåller muskler. Gött ändå. Haha.

Jag blev liiiiite nojjig när jag såg att det var bara 1,5 kg men det va ju muskler. Ska tänka positivt.
Det blir bra! Allt känns som vanligt annars. Ibland känns det som att jag INTE gått ned någonting alls.
Speciellt på kvällar då känns det som att jag fått min mage tillbaka. =(

Jag vet jag har för stora krav på mig själv, som blev besviken för det va så lite med 1,5 kg och så. I fredags var jag inte så jätte glad egentligen efter vägningen men försökte tänka att jag INTE förlorat muskler denna gången!! Därför blev det så! Men nu på fredag hoppas jag iaf att jag gått ned lite. Haha. Jaja, måste sluta ställa för stora krav på mig själv. =S

Men annars rullar allt på. Nettie va här i helgen och vi hade det trevligt. Min sötnos va i Sthlm och var på en konsert och han älskade det. =D

Total sömnbrist under helgen men det va såååå skönt att tända all ljus i lägenheten och sen lägga i soffan me täcke, så somnade jag tidigt. Haha. =P

Ikväll å igår har jag tillbringat i köket å bakat bröd och idag va de bröd och tigerkaka. Tigerkaka ska jag bjuda på söndag på partylite visning. =) Andreas va min försökkanin å han gillade den. =D

Så ni som kommer blir inte förgiftad. Hahaha.

Imorron är jag leeeedig då ska jag minsann ha sovmorgon! ;)

Sen äre träning dax!

På återseende, hejs svejs..
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: