Motivation på 0

2012-04-11 . 19:29:00 . Allmänt

Har varit sjuk i två veckor och då pausat från träningen och i måndags började jag igen och då kände jag att motivation verkligen är på noll just nu... Jag kämpade ändå och tränade och idag va de ännu värre. Haha..

Denna veckan har jag bara varit lätt irriterad och känslig. Trött och irriterad.
Tekniska saker och jag går inte ihop.
Min skit mobil, denna som jag köpte i höstas och den funkar som den ska ja men den är skit. Jag kan inte ladda upp bilder i facebook från min mobil. Det funkade sist slutet av feb och sen dess har det inte fungerat. Facebook eller mobilen kunde inte läsa bilden... Fan blir galen.

På ytan ser jag lugn ut men innerst inne kokar jag och är irriterad för småsaker.
Jag blir irriterad när jag sätter mig i bussen och så kommer det några barn och sitter framför mig med deras pappa och ungen sparkar och sparkar hela tiden så det låter som fan. Som föräldrar ska man väl säga till barn?

Jag tycker om barn, självklart. Men när dom sparkar och sparkar på stolar eller nått där jag sitter då blir jag irriterad.

Och så är jag galet sugen på mat! =S Haha.
Idag började jag med 2 måltider så nu äter jag frukost och lunch och 2 itrim måltider.
Imorse började jag med en lätt liten ostkaka med jordgubbar i kesella. De var sådär...

Jag har inte ätit bär på jätte länge och då smakade det för "surt". Haha. Jag är inte van vid det. Men imorrn tänkte jag ta fiberhavregryn och lite bär till. :) Fan oxå! Kom på att jag måste göra lunch till imorron.

Så jag drar nu....
Kommentera (2) st

Kommentarer
Emelie

Jag förstår dig med humöret, det är ju så det går upp och ner. Men du är så himla duktig med träningen och maten och allt, jag är så imponerad. Många kanske provar ett par veckor och sen är dom tillbaka i gamla vanor men du kör stenhårt! Det är grymt bra. Heja dig! :) tack för receptet ;)

sundarii

Oj, Moa. Du behöver lite sex, märker jag ;)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: