Jag är bäst

2012-04-13 . 17:22:02 . Allmänt

Så det så! ;)

Idag va jag på träning och vägning.
Jag tränade så hårt så jag svettades som fan, i hela kroppen. Haha.
Sen va det dax för vägning. Som jag fasat inför hela veckan. Jag ville nästan smita.
Jag va så skit orolig.

Jag tog djup andetag och gick in i rummet med Jeanette. Så vägde jag mig, jag tittade på väggen för jag vägrade se displayen. För jag va såååå tusen på att jag hade gått upp mer än 2-3 kg för jag fuskat 2 ggr. =S Vi återkommer till fusket sen.. Men iaf så jag stod där och hjärtat bankade hårt. Haha. Jag vet det är såååå löjligt men det ska ni skita i. Haha.

Jag tittade på displayen efter typ 20-30 sek och jag kunde inte se de tydligt då det är typ olik vinkel på den, men iaf så såg jag på Jeanette och visade tummen upp eller ner? Jeanette svarade inte direkt, hon bara log och visade mig reslutat. Jag trodde först det va 88 kg, men sen kollade jag igen och såg det va 86 kg.

Jag blev vääääldigt förvånad. Jag tänkte att vågen har fel! Den kan ju inte ha rätt. Det stämmer inte. Jag fuskade ju! Och min motivation va på noll. Men vågen va det inget fel på. Jag hade gått ned 2 kg sen förra veckan.

Jag blev så jävla nöjd! =D Jag förväntade mig att gå upp för det är vanligt att gå upp ca 1-2 kg när man börjar upptrappning(lunch och frukost). Men jag gjorde inte det. Jag gick NER istället. Är så sjukt glad!

Nu är jag jätte motiverad och glad!! Min humör är mkt bättre nu. Haha. ;)

Så nu på 3 månader har jag gått ned 20,7 kg, snart 21 kg! =D

Jag tänkte vara modig nu och skriva min vägningar här. Men jag skriver inte alla veckorna för då skulle de bli en lång lista. Haha.

Som vissa vet så är vikt känsligt ämne för mig så jag HATAR att prata om hur mkt jag väger för jag skämdes och mådde dåligt av det. Och innan vägrade jag skriva det men sa att jag kanske skulle göra det senare..
Just nu känns det fortfarande sådär men OKEJ för mig.

Min målvikt att börja med är 73 kg(då såg jag smal ut)
Mina vägningar:
Min målvikt är
Startvikt den 10 jan(dagen innan jag började med måltidsersättningar) - 107.2 kg
20 jan - 103.2 kg
6 feb - 99.0 kg
17 feb - 96.5 kg
9 mars - 92.9 kg
23 mars - 89.8 kg
5 april - 88.3 kg
13 april(idag) 86.5 kg.

Så jag har "bara" 13,5 kg kvar till min målvikt. *GLAD*


Itrim är ganska dyrt MEN HELT KLART VÄRT pengarna!!!

Goa och förstående personal som uppmuntrar och stöttar. Jag kan inte hitta bättre än dom!! :)



Nu ska jag äta sen baka frallor å att ta med till svärföräldrarna ikväll.

Trevlig helg!!!
Kommentera (7) st

Kommentarer
Hanna Demirel

Härlig!!!!

Elenor

Wow! Bra jobbat du! Vi är nästa samma väger jag 80 kg nu haha men jag ska börja träna igen och äta rätt med! :) jag är godissjuk! :S

2012-04-13 . 18:32:45
Länk: http://eellyellis.blogg.se/
Ekroon

Härlig bra jobbat :D.

Förstår att du vara GLAAAD! Det ska du vara! Heja heja!

joo

wow va duktig du är! jag väger ca 101-102 just nu, för 1½ månad sedan vägde jag 111 kg.. mest tack vare jobbet så gick jag ned nu har det stått stilla i en vecka så nu måste jag börja göra övningar hemma så jag kan gå ned mer o bli mer fit. :)

sundarii

GRATTIS GUMMAN! Supertjej är du! Vad stolt jag är över dig <3<3<3

sundarii

Zam hälsar att det är starkt gjort av dig :D

Emelie

WOW imponerande!!! Grymt bra jobbat Moa - heja dig! :D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: