Fusk?

2012-04-10 . 23:00:17 . Allmänt

Usch, det känns som att jag fuskar med Itrim.
Jag har ju bytt en till riktig måltid om dagen och efter det känns det som jag fuskar. Haha. För innan var det strikt, jag skulle INTE äta! Men sen plötsligt fick jag äta en riktig lagad måltid om dagen och då känns det som jag smyger och äter och sen får jag ångest. Haha.

Men nackdelen med att börja äta är att man blir sjukt sugen på MAT! Typ hela tiden. =S
Jag vill bara äta och äta, men det kan ju bero på annat men ändå. Hoppas det går över snart. Jag blir galen annars. Haha...

Jag fasar verkligen inför vägningen på nu fredag, jag är 99% säker på att jag gått upp nån kg för det är normalt att gå upp i början men sen går de neråt igen men ändå...

Jag är rädd för vägningen. Kommer inte att våga titta på displayen. Haha. Usch!
Vill inte!!!! =S



VILL INTE!!!!
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Lugn gumman. Jag håller dig i handen, cyper, och det kommer gå bra :)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: