.

2012-04-26 . 18:06:46 . Allmänt

Snart är det maj. Tänk er. =S Det var ju jul nyss!! Haha.
Men härligt att det är vår. Jag som längtat såå! :)

Jag måste tvätta fönster men hinner aldrig för när det är fint väder så är jag på Iris Hadar, när jag är ledig/hemma så regnar det, då kan jag inte tvätta fönster. Men imorgon hoppas jag på fint väder!

Sen operationen har jag inte gjort mycke faktiskt.
Jag ville träna men skulle helst låta bli att träna efter op så jag tränade inte förra veckan. Men i måndags satte jag igång. Det va faktiskt skönt kan jag påstå! :) Det va skönt att svettas ordentligt och tisdags fick jag träningsvärk på ENA vad.. Bara en... liksom...? Haha. Har fortfarande ont idag men mindre än igår. Tränade ändå igår trots värken.
Imorgon är jag LEDIG! Då är det träning och vägning! ;) Men hjälp! Efter det ska jag till tandläkare. :(
Jag ska på återbesök och ta bort stygnen! Jag kommer att kräva bedövning när dom ska ta bort stygnen. Haha.
Jag har fortfarande ont, men inte lika mycket som förra veckan. Jag kan äta utan att ha ont hela tiden.
Men jag har ont i käkarna/bihåle på grund av tänderna som dom tog bort. Jag får ofta huvudvärk när jag har ont i käkarna. Jobbigt. Jaja, ska som sagt dit imorron så jag får prata med dom.

Men de värsta är iaf gjort, nu är det bara smååååå saker kvar. :)

Jag var förresten i Örebro i helgen hos min underbara son.
Vi hade rolig helg och han va så go! <3 Min lille älskling.

Det blir dax snart igen då är det öppet hus och utvecklingsamtal. Jag fick hem papper från hans skola, utvärderingar(kan man säga så?). Han är så duktig i skolan. =D Han är duktig på matte. =D Hans favoritämne är matte. Haha. Det har han INTE fått från mig. ;) Men jag är så himla stolt över honom! Stoltare än en tupp kan vara!

Herregud, snart har han sommarlov sen börjar han i andra klass! :O Nääääää. Andra klass!!
Min lille pojke är ingen bebis nu längre. Jag kommer ihåg när han började på dagis. Och sen 6års gruppen och 1 klass. NU ska han börja ANDRA klass! Snart blir väl Anton 18 år. =( Haha. Nä vill inte tänka på det! Han är och förblir mammas pojke.

Vet ni vad han vill bli??

FOLKRACEFÖRARE. ;) Han vill bli som hans pappa.
Han har varit med i "folkracevärlden" sen han va nyfödd så han älskar folkrace.
Och han tycker mycket om en flicka. Hihi. Jag tror det är hans flickvän. Dom har känt varandra sen dom gick på dagis och nu är dom grannar så han brukar prata om henne. Gu va sött. Hihi.

 

 


Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: