.

2012-04-17 . 19:42:39 . Allmänt

Nu känner jag att jag orkar blogga lite.
Igår va det hemskt. Eller inte så hemskt men ändå.
Igår morse vaknade jag tidigt och vi va på Östra sjukhuset och träffade narkossköterska. Hon sa att det blir lite försenat.. Irriterande tänkte jag men efter 10 min kom hon och sa det va dax. Gött mos. Haha.
La mig och pratade lite, sen gav dom mig sömnmedel och fan va obehagligt det kändes. =S Benen domnade och hjärtat slog fort. Jag kände mig hög och sen plötsligt somnade jag.

Efter en antal timmar så vaknade jag på uppvaket och allt va klart. Andreas va på väg. Jag fick åka hem ca 1 timme efter jag vaknat. Jag va ganska pigg men slö. Sen åkte vi hem och jag har bara sovit, sovit och ätit sen sov jag igen. Idag är jag svullen och det gör ont i kinderna. Fick dra ut tre stycken tänder och det gör så ont.
Svårt att äta och gapa. Öm och svullen, men tacka vet jag Ipren. ;)

Dom hade fixat de värsta så nästa vecka ska jag på återbesök hos tandläkare och kolla upp dom och stygnen och se om dom ska fixa småsaker till. Men allt gick bra och som planerat.

Jag måste dock vara försiktig nu om jag ska äta "hårda" mat, som revbenspjäll, morötter.

Nu har jag uppdaterat lite. :)

Ni vet nu iaf att jag lever.

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Bra, du överlevde. Precis som jag sa ;)



Puss på mun!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: