Allt kommer ikapp

2012-04-03 . 08:31:58 . Allmänt

Detta här är inte roligt!
Redan förra veckan kände jag mig lite konstig och hade ont i halsen/huvudet så jag skippade träningen under hela veckan.
Sen kom tjejerna i fredags så jag hade fullt upp under helgen, hade inte tid att vila och så. I söndags kom allt ikapp. Jag kände mig bakis fast jag inte druckit.
Så tungt i kroppen/huvudet. Igår sjukanmälde jag mig, och jag har INTE tid att vara sjuk!!! Men jag får lyssna på min kropp och VILA.

Fy fan, hatar detta här.

Dock är det bättre å vara sjuk nu än den 16 april då ska jag bli sövd..

Have a nice day
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Sövd? Hallå? Nu har du glömt att berätta ngt här. Nu blev sundarii-hjärtat orolig. Sövd för vd?

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: