Mitt underbara fina barn

2011-03-14 . 14:25:55 . Allmänt

 

Anton Andreas Thaleman-Wallberg
Mitt älskade barn <3
Från början av April 2004 har jag älskat dig.
Från den första stund jag fick veta jag väntade barn.
Ingen kan slå det.
Ingen kan älska dig lika mycket som jag din mamma gör.
Och din pappa förstås ;)
Vi är dina föräldrar och kommer alltid finnas där bakom dig oavsett vad än händer.
Du är mitt allt och utan dig vore jag inte den jag är idag.
Jag är JÄTTEGLAD att jag gjorde en sak precis innan jag blev gravid.
Hade jag inte ha gjort det då skulle jag aldrig ha fått dig.
Jag är tacksam för det.
För du är mitt allt och min kärlek.
Du är helt oslagsbar!
Mammas egen prins och så älskad av många.
Folk kommer och säger att Anton är ett lugnt barn.
Han är alltid tyst och lyssnar på folk och leker tyst. 
Men hemma med oss så trotsar han och blir jätteledsen om han inte får vad han vill.
Men annars är han jätte snäll pojke.
Är så glad att jag har dig.
Jag skulle aldrig klara av livet utan dig.
Du och Andreas är höjdpunkten i mitt liv.

Jag älskar er så otroligt mycket, mina fina pojkar!

Kommentera (1) st

Kommentarer
Malin

hehe det blev ingen bakning :P orkade inte gå ner till centrum.. blev en pyjamasdag igår :P hehe myys

ok nää men melodifestivalen e så utdragen numera så den e bara skit så tro mig du missar inget :P

2011-03-14 . 20:16:23
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: