Måste avreagera mig lite.

2011-06-03 . 14:12:12 . Allmänt

Är så sjukt irriterad på folk som chattar i BB live chat.

Det är MÅNGA som chattar och varje gång jag är inne, jag är inne för att kolla på LIVE, inte för att chatta så jag klickar oftast på karta så jag slipper läsa folks kommenterar.

Dom ska alltid säga något negativt, kalla varandra för hora, horunge, efterbliven och så.. Blabla..

Ett exempel...
Just nu kollar jag på live, eftersom det är final på söndag och det är bara Simon, Martin och Peter kvar i huset. Simon och Peter bråkade inatt. Simon sa vad han tyckte om Peter. Ärlig var han. Sen idag har det bara handlat om att Simon sjunkit i deras ögon.. Sen kommer folk och säger: Han diskar, bara för att fiska efter röster. Bara för att stå bra till på söndag... Men herregud, vem fan ska diska annars? Hur får man ren disk tror ni??
Lever man i ett hus i 104 dagar utan att ha kontakt med omvärlden, och leva tillsammans med samma personer i 104 dagar. Och det finns ingenting att göra där... Så man får göra de som finns. Diska, städa och så..

Det stör mig att folk säger att dom gör det för att fiska efter röster. Men förfan ge er!

Diskar du aldrig? Städar du aldrig? Bra att veta!

Det är så omoget.... Säkerligen 14-15 åringar som bråkar och kallar folk för horunge, hora.

Visst jag vet att det är mitt val om jag vill läsa lr inte. Jag klickar faktiskt oftast på karta för att slippa se chatten.

Jag är iallafall förbannat glad att BB slutar på söndag för då slipper jag se så omogna ungar... =P Men tråkigt att BB är slut men värdig vinnare är självklart SIMON!!!!!

Har alltid haft en känsla att Simon kommer sitta i finalen och jag hade rätt. =)

Heja heja heja Simon Danielsson!!!!



Och ni snorungar, åk hem och ta en napp och lägg er!!!

Kommentera (1) st

Kommentarer
Josannah

Jag har märkt att det är ganska överallt i internet sajter med chat eller kommenterar som blir ett chat, så är folk faktiskt rätt så taskiga, så att jag börjar undra om vi döva är uppfostrad såå fina jämfört med "de övriga"?

2011-06-04 . 00:21:05
Länk: http://nightday.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: