Lista

2011-06-03 . 12:26:30 . Allmänt

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu:
Bra
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa!!!!
Kläder just nu: Soft piratbyxa, svart linne.
Musik just nu: Ingen alls
Vad sa du senast: Hejdå å slängkyssar
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hmm, svår fråga. Hoppar över de =P
Sommarplaner: Arbetsterapi, åka till Nrk, Örebro, Liseberg och umgås med mina älsklingar 
Är du bra på matte: Nej =P 
Fisk eller badkruka: Badkruka, men beror på faktiskt...
Saft eller alkohol: Just nu väljer jag saft
Längd och vikt: No comments
Hur många kuddar sover du med: 1
Favoritväder: Soligt!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?: Båt, mat och Andreas
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska:  Just nu har jag blivit morgonmänniska =P
Sparare eller slösare: Både och, blivit bättre på att spara nu. Haha
Vem är viktigast för dig: Mina älsklingar, nära och kära.
Bästa film: Självklart är det..... Twilight filmerna ;)
Tror på liv på andra planeter: Hmm
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Japp
Tror du på mirakel: Japp
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart!

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Beror på hur man blir behandlad 
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, men en av dom va misstag ja.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Har ett men skulle vilja ha 1-2 till.
Bio eller promenad: Både och
Är du kittlig: Haha oja!
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Skytten
Rädd för insekter? Ja, tyvärr. HATAR insekter, verkligen!
Äckligaste insekten: Nattfjärilar m.m
Största svaghet: Hmm... Har hett temperament beroende på vad.. Jag kan bli väldigt kaxig.
Det här är jag bra på: Älska mina nära och kära!
Bästa bok? Twilight böcker
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Förflytta mig snabbt! /Flyga
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Nej, skriver blogg men sällan nuförtiden....
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja min fina fästman Andreas
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har piecring vid läppen och öronen, tatuering vill jag ha. Antons namn med hjärta... Men vågar jag? Haha
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Hur är din drömtjej/kille? Andreas! =)
Hur många syskon har du? Två, en storsyrra Marie och en lillebror Patrik
Vad är du mest rädd för? No comments
Saltar du på maten? Om det behövs
Gillar du att sjunga? Eh?
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Barn&Fritid sen bytte jag till Media.
Anser du att du är stark? Psykiskt, ja
Brukar du sola? Ja på somrarna eller utomlands
Vad gör du om du får hicka? Får de ofta på nätter när jag sover =/ Så jag dricker vatten eller håller andan
Har du komplex och för vad? Ja, min mage.. Hatar de =S
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Nää?

Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: