SUNDARII!!!

2011-07-13 . 19:39:46 . Allmänt

Vet du vad? Jag saknar dig! <3

Önskar vi bodde närmare varandra så jag kan få träffa dig oftare.
Jag vet jag varit lite off, men jag måste skärpa mig.
Vill ju inte förlora dig. <3
Nästa gång jag åker till Norrköping då måste jag ha pengar och träffa dig!
I Norrköping eller Linköping kvittar, bara jag får träffa dig och även träffa Sita för jag inte träffat henne ännu. =S
Vad för vän är jag? =(

Du finns i mina tankar. <3 Du är en av mina bästa vänner, oavsett. Det vet du väl? <3

PUSS på dig, gumman!



Världens bästa Sundarii <3

Kommentera (2) st

Kommentarer
sundarii

Åh, min fina söta underbara älskade Moa ♥ Du säger så fina saker om mig ;) Såklart att vi ska ses! Just nu snålar vi ihjäl oss med pengar för kunna betala 14-lapp just nu i juli för få vår efterlängtade lägenhet (dubbelhyra). Haha, justdet, du har ju inte träffat Sita ännu :P Men vad, jag har ju inte träffat Anton sen....3,4,5 år sen. Sjukt vad tiden springer iväg. Saknar dig massor ♥

Jinna

Ja, DO IT! Jag är inte bättre själv. :S Hon har nyligen påmint mig om att vi känt varandra i 25 år, kanske får vi fira lite för det nästa sommar? :D Förresten, har alltid gillat den bilden mycket! Vetefan, önskar att jag kan tagga hennes namn här, så hon ser vad jag skrivit. Haha.

2011-11-16 . 13:09:06
Länk: http://www.jinna.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: