Fullt upp i helgen

2011-01-14 . 14:53:28 . Allmänt

Blir najs helg tror jag. =)
Idag har jag bara hållit på å diskat å fixat härhemma. Andreas fyller år idag så hans föräldrar kommer hit en stund ikväll. =) Sen imorgon kommer hans kompisar, "fira" hans födelsedag å dricka öl. =P
Sen på söndag ska vi göra en rolig grej. Gissa vad????

Vi ska till studio å bli sminkade(jag asså) å bli fotograferade. =)
Fick en inbjudan, Malin hade lämnat Andreas nr så dom ringde igår å frågade om vi ville så vi sa såklart ja. Jag har alltid velat bli sminkad å fotograferad(fast jag har kass självförtroende) men ger det en chans, hoppas bara dom inte gör så att min dubbelhaka syns å så. HAHA. Ne men dom är proffs så det går nog fint. =)
Ni ska få se bilder på söndag. =)



Igår fyllde min älskade brorson 6 månader! HALVT ÅR. Herregud, tiden har gått så jävla fort. =S Han va en nyfödd liten bebis, nu är han stor å försöker ta sig upp å så. Gullunge! <3 Om halvt år blir han hela 1 år gammal. Oshit. Haha. GRATTIS lille Arvid på 6månadersdagen! <3<3<3

   
Bilderna till vänster är de nyaste bilder på gullegrisen och den till höger är på min gulliga kusin Tindra och Arvid. Tindra va så tokig i Arvid. GULLUNGAR!!! Dom är bara så <3, mina fina sötnosar.

Andreas jobbar nu, han jobbar på dagtid denna veckan, skönt å ha han hemma på kvällarna, sen nästa vecka jobbar han igen på kvällar men det blir bara för en vecka sen ska han bli en skolpojke igen. ;)

Det är nog första gången jag skriver nått snällt om FK men dom är bra! Haha. Jag fick äntligen svar idag om min aktivietsersättning och fick beviljat fram till Maj 2012. Perfekt. Tror det är första gången jag va trevlig mot FK när jag ringde dit idag. Hahaha. Då är de illa va? =D
Då ska jag köpa ny bärbar me pengarna som jag fick i julklapp. =) Blir jättebra. Då ska Antons pappa låna denna bärbara jag använder nu. Den funkar INTE att spela med och blir överhettad snabbt om jag använder spel. AW spelar typ aldrig så den passar honom perfekt. =P


Fan va skönt att julen är OFF nu! Lyckliga jag! Julgranen på gården höggs ned idag. <3 BORT med den. Fy va skönt. Jag städade bort tomtar häromdan, bara en stor tomte kvar. Dom ska upp till vinden å sova i idé. :)

Nääää ska nog städa de värsta stället jag vet - TOALETT. HATAR att städa där. Det är som att handska med sopor. Hahaha. Nää så illa är det inte men jag hatar att städa toalett ändå. =P

Vi hörs.

Puss, hej

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Roligt att veta att du är på mkt bättre humör! Härligt! Ja, skönt att julhelvetet är över. Bara 11 månader kvar till nästa jul då.. Suck.. Haha.



Hujamig vad stor Arvid har blivit! Föddes han typ inte igår? Vad likt han är sin far :D



Grattis på födelsedagen Andreas!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: