Bloggvärlden

2011-01-05 . 02:33:59 . Allmänt

Det är sjukt, hur bloggvärlden tar över. Snart tar dom över allt. För 10 år sedan skrev vi dagbok i våra dagböcker och det var privat. Nu skriver vi för dom andras skull. Vi skriver inte i dagböcker nu längre, vi skriver i bloggar och "öppnar" vårt liv för allmänheten. För att hålla dom andra uppdaterade.

Jag läser bloggar och de större bloggar som Kissie, paow å Foki. Dom läser jag. Jag tänker inte försvara mig för jag läser Kissie´s blogg. Jag läser de av vana tror jag? Haha. Jag tycker egentligen det är tråkig blogg men läser de ändå. =P Sen är paow och Foki bra tycker jag.

Sen läser jag ibland då och då dom andra bloggar, det är jämt bloggbråk mellan någon. Det är jävligt pinsamt tycker jag. Varför liksom bloggbråka med någon sen finns det skvallerbloggar som är pinsamma! Dom är typ som skvallertidning för kändisar men det är skvallerBLOGGAR. Det e jävligt pinsamt att se hur fjortisar skickar in tips bara för att få länk till deras bloggar. Dom i bloggvärlden gör ALLT för att få läsare, bloggbråka och länkningar hit och dit. Pinsamt säger jag bara. =S

Sen är de en annan tjej, såkallade "modell". Jävligt pinsam tjej, detta. Jag läste hennes blogg  förut för hon skröt om vad hon höll på med men hon gör allt för att få fler läsare och tipsar till skvallerbloggar. PINSAMT. Haha. =P

Jag stör mig på sådana småtjejer som gör allt för att få större blogg. Jag tycker det är kul att läsa när dom gör bort sig, men stör mig samtidigt på dom. Haha. =P

Dom bloggtjejerna är max 20 år typ skulle jag tro...? Pinsamma tjejer...

Det finns en tjej som jag gillar, hon är ärlig i sin blogg och verkar va rolig tjej. Det är Tyra Sjöstedt.
Sen gillar jag oxå paow för hon är så rak på saken och ärlig och säger precis va hon tycker. En tuff tjej med skinn på näsan. Hon är bara 17 år men jag diggar henne med. =)

Haha, nu börjar jag babbla å babbla. =P Ni fick nu veta en del om va jag tycker om bloggar...

Ska nog göra en lista för bloggar, bland storbloggare. =P

• Bästa blogg: PAOW
• Sämsta blogg: KISSIE
• Sötaste blogg: FOKI
• Pinsam blogg: MODELLINGLOVE - fail såkallade modell *host*
• Fail blogg MODELLINGLOVE


Det va allt =P Puss, hej

Kommentera (1) st

Kommentarer
Sara - Två barnmorsa med lite attityd.

Äsch jag tycker jag har bästa bloggen ;)

hur gammal är du? Hur länge har du haft fobin?

2011-01-06 . 16:47:05
Länk: http://zasata.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: