Årets första inlägg

2011-01-01 . 02:40:06 . Allmänt

Jaha, nu är det 2011. =P
Hejdå 2010. Det va en bra år tycker jag. =)
Flyttade till Göteborg feb, sen var det maj då träffade ja en ny vän, Johanna. Hennes son är kompis me Anton, dom kommer så bra överens. Vi gick på Liseberg. =) Första gången för Anton då. Haha.

Sen va de sommar och vi tillbringade i Gbg och Norrköping å Örebro.
Sen föddes världens sötaste Arvid den 13 Juli. =D Då blev jag faster.

Sen hände de inte så mycket fram tills slutet av aug, då gifte min gumma sig med sin gubbe. Det va vackert bröllop! <3

Sen va det inte så mycket från aug fram tills dec. =P Jag opererades i dec, tog bort gallblåsa. Så det har varit ett bra år men de negativa var att jag fick ofta bröstsmärtor och så var det gallsten. Tog bort de, nu hoppas jag på en smärtfri 2011. =)

Nyårslöften säger jag inget om. För jag tror inte jag lyckas men när jag vä gjort det så säger jag vad. =P

Hoppas ni haft ett underbart 2010 och GOD FORTSÄTTNING på de nya året!!!

Puss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Du glömde nämna din förlovning :P

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: