Allmänt

2011-01-19 . 18:17:05 . Allmänt

Skulle ha köpt data idag, men denna som Linda(Andreas syrra) pratade om fanns inte i lager så vi kollade runt, sen fikade vi lite så drog vi hem och beställde datan via nätet. Härligt. Hämtade en del paket idag, fick 3 st idag. Hihi. KUL att få paket! Hehe.

Jag satt nyss å kollade efter resmål som vi vill till. Andreas föräldrar skulle boka en resa, så vi skulle säga önskemål sen skulle dom kolla upp de å vi skulle bestämma tillsammans så bokar dom. Härligt!
Det blir i oktober isåfall. =) När Andreas pappa fyller år då ville dom att vi alla skulle åka. 
Vår önskemål va: Teneriffe, Mallorca, Cypern, Fuerteventura å Grekland. Vi får se va det blir, kanske dom vill åka annanstans. =) Dom har åkt till Kanarieöarna flera ggr så dom ville åka annanstans istället.

Ser fram emot å åka utomlands. ÄLSKAR att vara utomlands. =D Pratat oxå me Andreas å Nicklas om att åka till London. Fast inget är bestämt. Mest luft snack men vore skoj om vi åkte till London i sommar. =D Eller va säger du, Malin?

Slutet av feb kommer Linda hit då ska vi till en sci fi mässa. Liknande som vi va på när vi va i London. Kändisar kommer dit, skriver autografer å bli fotograferad som i London. Jag vet inte om jag ska be om autograf å bli fotograferad. Hmm. Jag är kändiskåt men dom som kommer dit känner jag inte till så väl. Förutom två st. En av dom spelade Hulken, men den gamla version alltså. Jag älskade titta på Hulken när jag va liten. =D
Sen en av dom spelar robot i star wars filmerna.

Vi får se hur vi gör. =) Linda bjuder oss så vi ska dit. Blir roligt! =) Japp, KÄNDISKÅT, i know

Ja juste, i söndags skulle vi till the studio å bli fotograferad men jag såg att man måste styla håret själv. *host* När jag ska platta håret så blir de aldrig riktigt bra. Så jag vill hellre bli stylad av dom så vi fick en ny tid, blir den 30 Jan. =)

Myspys! Ska bli roligt å ta bild på mig å Andreas. Min fina snygga underbara älskling!

Matdags strax! Puss, hej

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Vilken nörd du är, Moa :P Men det är kul! :D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: