Femte dagen

2011-02-16 . 20:28:54 . Allmänt

Det går åt rätt håll MEN suget finns där.
Jag är så extremt känslig just nu så när något går fel så blir jag förbannad och irriterad. Då brukar jag normalt ta en cigg och de lugnar ner mig.. Men nu har jag liksom ingenting så det blir värre då. Fy fan. =S

SKITJOBBIGT!!!!!!
Jag bakar mer nu och småäter. Gått upp i vikt. FANFANFAN! Vill nästan börja röka igen för att då är jag inte lika sugen på att äta och äter mkt mindre. Vikten går åt rätt håll DÅ. Men nu går de fan fel håll!

Blir förbannad men vad kan man göra... Bara kämpa emot suget och sen när jag är klar med de då får jag påbörja med viktkamp igen...

Dock är jag TRÖTT på all tjat om vikt men jag själv vill gå ned och tänker inte tjata i bloggen om vikten och vad jag äter å så... Vill ni veta så fråga! =)

Idag va jag känslig å deppig. Då tänkte jag bara på CIGG. BLÅ PALL MALL. Ville bara gå till macken å säga blå pall mall å sen öppna den å tända den så blir jag hög.... För en stund.. Men sen kommer jag att ångra och må illa av ciggen. Så jag låter bli. Oh jisses, det e SKITSVÅRT att låta bli, men jag blir faktiskt förvånad att jag klarat av 5 dagar. ^^

Jag undviker gå ut för jag VET att jag kommer att köpa cigg och tjuvröka. När jag går på promenader eller till afären eller vartsom så brukar jag ALLTID ha en cigg i handen och röka på vägen dit.. Eller när jag väntar på bussen röker jag alltid... Men nu har jag INGENTING att röka eller nått... Jag fasar inför det men nu vill jag först "minska" suget innan jag ger mig på att gå ut på promenerad. Haha. Jag är kanske knäpp men bryr du dig? Nej precis.

Nu tänkte jag gå å duscha... Vi hörs....

Kommentera (2) st

Kommentarer
Lina Börbrink

Klart du kommer klara de!! Du är redan uppe i 5 dagar rökfritt!!



Blir bara bättre!!



Tänk vad man kan shoppa för cigg pengarna;)



Kram Lina Börbrink

Jinna

Duktigt av dig som klarat i fem dagar! Ett tecken att du kommer att klara dig i framöver också! Dumbofjanten KAN! Bara be din älskling att tejpa runt dig innan du går ut. ;)

2011-02-18 . 17:40:13
Länk: http://www.jinna.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: