På rätt väg nu!

2011-04-30 . 11:25:31 . Allmänt

Det har varit för mycket för mig. Har blivit erbjuden att börja med Concerta (medicin mot adhd) sen har jag oxå blivit erbjuden att börja med medicin mot ångest. Men jag har alltid tackat nej till dom.

Men nu har jag funderat länge och bestämt mig att börja med de.

Jag har ADHD och det är jobbigt, det påverkar mig själv. Jag vill komma igång och fortsätta. Jag har kommit igång själv nu men jag vill fortsätta. Jag avslutar lätt men nu vill jag fortsätta.

Vi får se hur reslutat blir när jag börjat med dom medicinerna.

Sen har jag börjat söka jobb, skriva in info och cv och så. Det känns jävligt bra.

Jag pallar inte vara sjukskriven nu längre! Jag vill ut och börja arbeta. Eller börja me nån utbildning. Jag kollade runt igår efter utbildningar. Såg 2 st som va intressant men jag ska på samtal på tisdag så jag får veta mer hur jag gör. =)

Nu är det bara att vänta på att träffa läkare och få medicinerna utskrivna. =)

Jag är på rätt väg nu iaf! Känns för jävla bra. =)

Min älskling jobbar nu så jag är ensam hemma men snart kommer Asy då ska vi ut å sitta i gården å snacka. =)

Hoppas ni har de fint med!

Hej hej
Kommentera (2) st

Kommentarer
sundarii

Kul att höra att du lever ;)

Härligt att du kliver upp och går med stolt huvud. Man kommer någon gång i sitt liv till en punkt där man känner "Nä, nu pallar jag inte mer!Nu jävlar ska förändringar ske!" och gör någonting åt det. Och där är du nu. :) Puss!

Carro

Tjo lilla Moa!

Concerta skall du absolut börja med! jag lovar dig att du kommer må mkt,mkt bättre av den medicinen! typ amfetaminblandat. Min knäppa sambo har adhd, men utredn. tar sååå pass lång tid att jag blir så irriterad på hur de behandlar folk i samhället....vill du veta mer, maila!! kram

2011-05-24 . 23:55:20
Länk: http://cwickan.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: