Segt

2010-09-29 . 15:57:19 . Allmänt

är det å blogga.

Jag vet inte varför jag inte har motivation nu. Eller tja, inte motivation men varför ska jag liksom ens blogga?
Vem bryr sig egentligen, typ? =P

Jaja.
Va i Örre förra veckan å myste massa me min lillälskling. =) Hjälpte till å städa å tvätta.

I helgen blev det full rulle.
Åkte till Andreas föräldrar i fredags, i lördags tog jag bara de lugnt hemma hos dom. Umgicks me hans mamma medan Andreas hjälpte hans pappa me nånting under huset, rör som läckte tror jag. Ja men iaf så löste de sig. =)
Sen i söndags åkte vi allihopa till Ullared. Trodde det skulle va MAAASSSOR av folk men icke. Trodde de eftersom de va lön-helg men nej. Det va knappast kö där. Som tur är. =) Shoppade massor. Såg massa fina grejjer. Det som är bra me Ullared är att det är så billigt så man inte räknar ihop dom. =)
Det blev lite för mycket men värt det!
Fikapaus och shoppa igen, sen va vi klara. Köpte skor oxå. Mina skor.. Favvoskor som är svarta, dom är trasiga. Så det va bara å köpa nya. Blev svart/rosa skor. Ska ha dom nu i höst sen köpte jag vinterstövlar. Varma å sköna. Trodde aldrig jag skulle köpa dom för jag tyckte dom va så fula men nu gillade jag dom. =)
Till kexaffär å köpte olika kex å så, åkte hem till Stefan å hämtade en grej, sen åkte vi till GBG, åt på max och sen drog vi hem. Jag blev slut å orkade ingenting å bara låg å kollade på filmer resten av kvällen. Mysigt. =)

Har bokat en tid hos en ny läkare. I en annan vårdcentral. Lundby sjukhus. Hoppas läkaren där tar mig på allvar denna gången så jag kan få rätt svar. För bröstsmärtor, börjar tro att det inte beror på kotkompression. Tror det är nått me magen... Hmm... Jaja...

Sundarii - Har nu bloggat lite. Är det bra så? =) Haha.

Puss, hej

Kommentera (3) st

Kommentarer
sundarii

Velcome back Moa! Fan, jag var nära att anmäla dig saknad, då du inte bloggat på länge :)



carro

Hej.. jag kom o tänka på nåt angående dina bröstsmärtor.. dricker du mycket kaffe och stressar/känner dig stressad? Har en arbkompis som fick rejäla bröstsmärtor men det berodde inte på hjärtat.. tydligen man man få som hugg och värk när man tex har kalium(kalcium?) brist. Hoppas du får hjälp på rätt sätt iaf. Kram

2010-09-29 . 23:56:35
Länk: http://[email protected]
Malin

tack =) Jag älskar den verkligen! =)

2010-09-30 . 09:51:35
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: