Zombie vs barn

2010-10-15 . 16:41:25 . Allmänt

Sjukt! En japansk tvprogram lurade barn att det var en elak zombie på väg. Då kom barnen på allt som dom kunde göra för att "stoppa" zombien. Barnen va så smarta men tv-programmet... Vad tänker dom egentligen på? Lura barn att det finns elak zombie. Sover dom gott om nätterna efteråt, tro? Men säkert att dom har sagt att det var bara på låtsas men ändå. Att lura ett barn. Det är ju samma sak att ljuga för våra barn att det finns monster i garderoben liksom. Sådant gör vi inte. =P Den va roligt men samtidigt elakt. Kolla här;
Kommentera (1) st

Kommentarer
Malin

provade du att uppdatera sidan?

kan vara därför, verkar inte som nån annan haft problem med det och jag har det inte :S

ja blev ju aningen ljusare än senast då det va helt svart men kände för STOR förändring :P

Jodå vi hade det jättebra.. skönt att komma bort ett tag..

jo jag ska ju med ta körkort men känner inte att jag har råd med det, kostar ju AP mycket..

men jag kommer ju att behöva det.. det vet jag ju..

ja det får vi hålla tummarna för att han får..

allt bra annars? Kram

2010-10-22 . 17:23:43
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: