Tränat =)

2010-10-05 . 18:45:35 . Allmänt

Idag har jag varit duktig å gått till gymmet. Aktiverat kort så jag passade på å träna. Ska till kiropraktor imorron så jag tog de lugnt me träningen idag. Va på gåbandet å cyklade å sprang å tränade magen me. Jätte skön känsla efteråt. =) Just nu känner jag mig mör å ont i ryggen men ryggen är ovan vid träning så det gäller bara å fortsätta träna så ryggen vänjer sig. =) Måste ändå träna om jag har ont i ryggen. Ryggen måste vänja sig vid det..

Kan bli slag för kroppen men den kommer att vänja sig. =)

Lär få ont imorron men ja då är de bevisat jag tränat bra. Haha.

Ikväll är det Desperate Housewives!!! Jag som längtat så! =P

Ska duscha nu.

Puss, hej
Kommentera (2) st

Kommentarer
Jinna

Seriöst ovant att du tränar, ha ha. Men roligt! Förstår där med ryggen, men bra kämpat! Heja på dumbofjanten! :P

2010-10-06 . 10:15:18
Länk: http://www.jinna.se
Åsa

Kanon att du tränar! :) Tänkte på det med din rygg, fråga kiropraktorn om han har några bra övningar för rygg. Om han inte har det så kör vanliga ryggövningar men med lätta vikter och sluta om det känns konstigt. Har du tur blir ryggen bättre oxå med hjälp av både kiropraktor och träning. :)

Var uppmärksam på om det känns konstigt bara så du inte skadar dig.

Kram <3

2010-10-06 . 18:04:12
Länk: http://ladygasp.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: