Syskonkärlek

2010-10-27 . 00:24:37 . Allmänt

Jag är så glad att mitt barn har en lillebror, i hans pappas sida. Inte min ÄN. =P
Jag gläjds med honom.
Trots dom är bara halvsyskon är jag glad att har en lillebror. Jag säger aldrig halvsyskon till Anton, jag säger alltid lillebror. För han ska se honom som hans lillebror. Jag har en halv syster men jag säger alltid min syster.
Hon har funnits med oss sen vi va nyfödda. Mina föräldrar skilde sig och syrran flyttade med mamma till eget lägenhet men jag har alltid haft henne där. Jag ser henne som en syster, inte halvsyster.
Anton har en syskon men han ska få fler. Jag är INTE gravid än men vi ska skaffa barn nångång så jag ser fram emot att Anton får fler och ser fram emot att han får umgås och vara med hans lillsyskon. =)

Anton älskar att vara med hans lillebror, som heter Aksel.
Men tyvärr kommer inte mamman överens med AW så dom har inte haft Aksel, dom började i somras tror jag och Anton ÄLSKAR Aksel. Han blir ledsen och gråter om Aksel inte får komma för mamman.

Jag blir så irriterad på mamman, hon har förstört massor ang AW och Aksel. Jag ska inte gå på vad.
Men det går INTE att prata med henne. Enligt mig.
Jag va snäll och lånade ut bebis kläder till henne fast hon avskydde mig och hade väldigt dåligt attityd mot mig.
Men jag gjorde det ändå för det är Antons lillebror.
Han är Antons familj oxå.
Men nu 1,5 år senare försökte jag föra en vänligt konversation med henne och be snällt om att få tillbaka kläder. Men vad tror ni hon säger? Hon säger massa bortförklarningar sen skyller hon på en annan tjej, så jag har tagit kontakt med tjejens kompis och ffick veta att tjejen va på semester å blir borta i 2 veckor så jag får veta om 2 veckor om hon har dom, då ska jag få tillbaka dom.

Men det skulle inte förvåna mig om mamman ljög om det... Då är jag inte precis trevlig mot henne längre...

Jaja, nog om det...

Syskonkärlek, ja ville visa 2 bilder på bröderna Anton och Aksel.
Är dom lika? Nja, Aksel liknar mest mamman och Anton mest pappan(och mig) =P

 

Det va allt. =)

Puss, hej

Kommentera (3) st

Kommentarer
sundarii

Vad söta killar :D

Tråkigt att subban fortfarande bråkar, att hon inte fattar att Aksel far illa av det. Men hur ofta får Aw och Anton träffa Aksel nu? För Aw kan faktiskt gå till domstolen för han har RÄTT TILL att få träffa Aksel varann helg åtminstone.



Zams bror fick inte träffa sina barn, han har flyttat till Stockholm och träffat en ny och barnens mamma blev svartsjuk och vägrade honom att se sina barn, han blev arg och gick till domstolen och vann. Nu måste mamman lämna barnen vid Nyköpingsbron (de ska mötas på halva vägen var) varann helg och hon kan inte säga emot eftersom han har all rätt att få träffa sina barn varann helg när han betalar underhåll för det. Så hälsa Aw att KÄMPA OM AKSEL!

Moa

Sundarii - Jo, AW får ha Aksel varann helg MEN nu har hon bråkat igen, AW frågade henne om hon kunde hämta Aksel på söndagen om AW stod för blöjorna. Hon sa att hon hade inte råd med att åka och inte med blöjor heller så hon vägrade lämna Aksel från sig. Bara för att AW frågade om hon kunde HÄMTA Aksel på söndagen. Så AW inte hade Aksel hos sig. Tänkte på att hon bor i Karlskoga och AW åker ALLTID och hämtar/lämnar så hon kan väl hämta Aksel nångång? Denna bruden blir jag fan inte klok på. AW kämpar för Aksel och har kontakt med advokat och avrit på domstol med henne och så, så hon INTE kan neka honom men det gjorde hon så sen sist blev hon tillsagd från domstolen och hon INTE ska neka honom. Men ändå gjorde hon det förra helgen. Störande. =S Jag tänker på AW å Anton, dom måste få träffa deras son/bror. Är orolig för Aksel eftersom hon inte har råd till nånting fast AW betalar underhåll. PUSS på dig

sundarii

Hm, så hon trotsar domstolens beslut? Hon kommer förlora vårdnaden......... För det var precis vad domstolen sa till Zams brors ungars mamma, om hon skulle strunta i beslutet så skulle hennes vårdnad om barnen upphöras omedelbart. Så säg till Aw att kontakta sin advokat igen. Han ska inte ge sig. (härligt att han står på sig)



Jag fattar inte vad det är för fel på vissa brudar asså. Hur jäkla svårt är det att komma överens om barnen egentligen? Jag och Robert lovade när vi gjorde slut att ALDRIG DRA IN BELINDA I VÅRT TJAFS och vi ställde upp för varandra ekonomiskt. Vi skulle fokusera på Belinda och se till att HON mådde bra. Vi hade delad vårdnad fast vi bodde i olika städer, så redan från början fick jag åka och lämna Bibbi till honom och han fick lämna henne hos mig. Nu har han Belinda varann helg men vi fortsätter, han hämtar hem henne på fredagen medan jag hämtar hem henne på söndagen. Hur jäkla svårt är det?



Aksels förbannade fittmamma bryter mot lagen.

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: