Fler bilder

2010-10-22 . 21:10:32 . Allmänt

Titta så söt mina älsklingar är =D

Här kommer fler fina bilder på mina gullungar(en av min riktig såklart, de andra är mitt underbara brorsbarn)

 Min lille prins å hans pappa

  Min tuffing! <3

 Anton med hans favorit morbror =)

  Tuff bild. Haha

 Jag å världens underbaraste brorson! <3

 Jag å min favorit bror! <3

 Ny mössa, jacka å halsduk =) Har nya vinter stövlar uggs, fula men sköna å mysiga! =)

Det va allt för idag. =) Ska nu göra lchf bröd!
Puss, hej



Kommentera (2) st

Kommentarer
sundarii

Anton föddes tufft och kommer alltid vara en tuff pojke :) Ûbersöta bilder!

Malin

tack så mycket =)

2010-10-24 . 09:23:29
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: