En speciell vän <3

2010-10-24 . 19:41:17 . Allmänt

Det finns en speciell vän som jag vill tillägna denna inlägget för. <3

Vi har känt varandra sen vi var 4-5 åringar. Gick i samma förskola, sen gick vi i samma skola fast olika klass.
Sen flyttade vi till Birgittaskolan i Örebro. Där försvann våra kontakt. Har inte pratat med varandra på flera år. Tills en dag kom en gammal förskolelärare, Peter till min gamla skola. Han berättade om henne och gav oss hennes adress. Då började vi maila till varandra. Jag fick reda på att hon va gravid. Sen födde hon en liten dotter. Men efter hon fött hennes dotter så tappade vi kontakt igen. Sen blev jag gravid med Anton och återupptog kontakt med henne. Fick massa stöd och råd, tips om gravidieten. Åkte till Motala och träffade henne efter flera år. Lånade hennes bebiskläder och grejjer. Sen födde jag en son. Och efter 2 veckor jag fött så kom hon med hennes dotter till Örebro för att fira nyår med oss. Det va väldigt stelt eftersom jag var blyg. Inte direkt blyg men jag visste inte hur mycket tsp hon kunde. Jag var rädd att göra bort mig och teckna massor typ. =P Men det var en trevlig nyår med henne och dottern.

Vi höll kontakten hela tiden och hon har alltid funnits där för mig. När jag just gjort slut med AW, stöttade hon mig och fanns där för oss båda. Sen va jag inne i en period där jag träffade flera killar och brydde mig inte om mig själv. Jag glömde bort mig själv. Jag mådde innerst inne väldigt dåligt. Men jag döljde det.
Hon har alltid funnits där för mig och även sagt ifrån så jag vaknade upp.
Hon har alltid stått bakom mig när det var någon som var taskig mot mig.
Hon stöttade mig alltid och sa uppmuntrande ord till mig.
Hon är min stöttepelare. <3

Sen va jag hos henne en gång till då hon va gravid med sitt andra. =)
Det va senast gång vi träffades.

Jag saknar henne och önskar jag kunde vara där hos henne när hon hade det jobbigt.

Sandra Gidholt(var nära å skriva Johansson haha =P)
Du ska veta att du finns alltid i mitt hjärta oavsett om vi inte pratar med varandra ofta. <3
Du finns alltid i mina tankar. Du är min världens bästa vän.
Du är värd mer än all guld/diamanter i hela världen. En sån vän som du vill jag aldrig förlora.
Förlåt att jag varit så dålig på att lämna kommenterar i din blogg/bdb och så.
Men du ska veta att du finns i mitt hjärta och tankar.

Kom ihåg det.
Jag älskar dig min snuttgumma! <3



Puss, hej

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Åh älskade MOA THALEMAN! Det var det finaste jag läst!!! ♥ ♥ ♥ Älskar dig lilla gumman, Vår vänskap är så äkta, oavsett avstånd vi bor ifrån :)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: