Helgen som varit

2010-11-15 . 15:59:39 . Allmänt

Vilken underbar helg det vart! <3
I fredags var Andreas ledig, perfekt! Han fick ledigt både på fre å lör. Han skulle egentligen jobba övertid på lördag men han fick ledigt. Skönt! =)
Så vi åkte till min älskade hemstad Norrköping, jag trivs jättebra i gbg men Norrköping är MIN hemstad och ligger i mitt hjärta.
Vi åkte dit som sagt och åkte till min bror. Skulle ha träffat Arvid å gosat me han i fredags men jävla spårvagn kom aldrig i rätt tid så det va försent, men vi kom iaf till min bror å pratade massor, åt god middag. Wok me kyckling. Mums. =) Kollade på film och softade hela kvällen. Gick till Hageby centrum å köpte min tredje twilight bok. =P Ett litet kort till dopet. Sen gick vi till willys å köpte lite gott. Hem å softat, pratade massor me min bror. Skönt å träffa honom å bara sitta å snacka hela kvällen. =)
Sen lördagsmorgon vaknade vi kl åtta, jag å min bror. Fixade oss å gick till lokalen å fixade där inför fikat. Så kom Sanna å hennes syster och småttingarna som sov gott. =P
Så de va klart sen gick vi hem, fixade oss sen kom Anton och AW. Så drog vi till kyrkan, tände ljus vid Robin´s grav och la ett litet fint hjärtesten med texten Min Ängel. Väldigt passande till graven. Blev väldigt fint vid graven, sen till minneslund å tände ljus för älskade morfar. In i kyrkan å hela släktingar fanns redan där. =)
Så började dopet. <3 Arvid var så fin, väldigt fin klänning. Så go. Dopet va väldigt fint och kort. =)
Sen drog vi alla till lokalen. Träffade släktingar och fikade och hade de trevligt. Anton var så gullig. Han har skön humor, denna ungen. <3
Han gjorde eget paket till Arvid, han tog en flingpaket och skrev Arvid´s mat på paketet. Hahaha. Inuti den fanns en kramdjur som Anton ville ge till Arvid. Så söt. =) 

Han fick en stort kramkudde heffaklump av oss. =) Massa fina presenter fick han av alla. 

Sen åkte alla hem så bara vi som blev kvar så vi alla hjälptes åt och städade och fixade. Sen va vi klara å gick hem till min bror. Blev väldigt trötta i fötterna å benen. Satt å pratade en stund, sen drog vi till stationen å åkte he te GBG. =) 

Det va lyckad å mysig dag. <3 

Igår va vi sega å trötta så vi satt bara å kollade på filmer å tog de lugnt. 
Idag är vi piggare å Andreas jobbar. Trist men vad gör man? 

Tänkte lägga upp några bilder från helgen =) 

 Arvid med hans föräldrar och faddrar
 Han ska nu heta Arvid Helge Taleman Lindroth, Helge heter han efter hans gammelfarfar<3
 Mina fina kusiner Linda och Sofia sjöng för Arvid <3
 Arvid´s stolta föräldrar =)
 Arvid med föräldrar och kusiner
 Min älskade mamma och farmor
 Min faster Tina med hennes familj
 Min underbara älskling å AW och pappa me hans Mimmi
 Min sötnos och Cimmie å mina kusiner Alexander å Hugo
 Fick heffaklump av oss =)
 Andreas såg lessen ut. =P Haha
 Gladare nu iaf ;)
 Min underbara pappa <3
 Syskonen Thaleman me gullungarna å så mamma <3
 Halva släkten står å beundrar Arvid
 Prinsen Arvid <3
 Anton gullar me hans kusin <3 Arvid´s blickar fastnade hos Anton, tittade bara på Anton heeeela tiden. Haha. Mina fina sötnosar! <3


Puss, hej
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: