♥ Dag 2 – Min första kärlek.

2010-11-27 . 14:58:28 . Allmänt

Jadu, jag har inte haft precis seriöst förhållande, utan de höll bara i 1-2 dagar. Du vet fjortis...
Så jag skiter i dom, ja berättar de min första riktiga kärlek.

Killen hette Niklas.
Jag gick i klass 10 och han gick 1 året i gymnasiet. Vi kände varandra redan innan, jag minns på konfirmationsläger träffades vi för första gången. Jag blev kär i honom men det blev inget.

Sen började han 1 året i gymnasiet så vi träffades i billan(ungdomsgården) och vi pratade, vi va kompisar redan. Men denna kvällen kände vi någonting mellan oss.
Sen bestämde vi oss för att träffas en kväll, ensamma. Sen träffades vi några ggr och blev ihop hemma hos mig(elevhemmet). Vi blev ihop i Maj eller Juni, sen va de sommarlov. Då träffades vi inte, skickade brev till varandra.
Jag va så ung och dum oxå. Jag åkte till en riks ungdomsläger och då försvann känslorna för honom. Hade ju inte träffats på hela sommar, på 2 månader alltså. Så det blev så.. Jaja.

Sen gjorde jag slut med honom via textis, väldigt dumt sätt men jag va ju ung å dum. Haha.

Sen skulle vi gå på samma gymnasieskola. Det kändes jobbigt för mig för jag skämdes att jag gjorde slut å vågade inte se i hans ögon. Han va nere på denna tiden då och hans bästa kompis Johan kom till mig och frågade varför jag gjorde slut. Det va väldigt pinsamt för mig. Jag  skämdes som fan å visste inte va jag skulle säga...

Men sen blev vi vänner som vanligt och gick vidare.

Ja, det va min  första kärlek. Jag va så kär i honom, haha. =)

Han bor i samma stad som jag nu men vi träffas knappt, har inte träffats på några år.

Vi blev ihop 2000, alltså för 10 år sedan. =)


Ja, det va de. =P

Sen min andra seriösa förhållande va med AW, Anton´s pappa som jag levde ihop med i 2,5 år.
Fick barn, ja det vet ni ju. =P

Nu har jag min största kärlek, det är Andreas Appelgren <3<3<3

Världens finaste pojkvän man kan ha! Så underbar och stöttande. Gud va jag älskar dig, Andreas Appelgren! <3<3<3

Min riddande prins! <3

 

 
Jag å min fina prins <3
Kommentera (1) st

Kommentarer
Josannah

Det visste jag ju inte! =O

2010-12-12 . 10:37:14
Länk: http://nightday.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: