♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

2010-11-26 . 16:30:00 . Allmänt

Ja, här kommer första av utmaningen. =)

Jag heter Moa Madelene Camilla Taleman(så detaljerat?) Haha.
Hette Madelene innan men jag hatar detta namnet så jag tog Moa för jag alltid kallat mig för Moa.

Är född i Norrköping KK.
Kom ut till världen den 9 december 1983.
Sen fick dom veta jag va döv när jag va 1,5 år gammal.
Jag började på en dagis, kaffebacken där fanns det några till döva barn och teckenspråkiga personal.
Sen var de dags för skola så jag flyttades till en förskola i Linköping och började där med fler döva barn sen började vi 1 klass i en hörande skola, Blästadskolan. Vi var en liten grupp, bara vi 5 som va döva, en var hörselskadad men hon gick med hörande.
Gick där i 2 år, sen fick vi 5 flytta till Örebro. Började på Birgittaskolan. Fick bo i elevhem på veckorna och åka hem på helger. Det var en rent helvete för mig då.
Tiden gick och gick, så jag har bott i Örebro länge, fram tills 2009 flyttade jag hem till Norrköping och nu bor jag i Gbg.

Jag har ett barn, underbart vackert barn som heter Anton <3 Han blir 6 om 2 veckor. Min stora pojke. <3
Sen är jag förlovad med underbaraste kille som heter Andreas. Därför bor jag i gbg. =) Flyttade hit i feb och blev sambo, sen förlovade vi oss den 21 Juni 2010.

Jag vet inte va jag ska skriva mer. =p Men fler av utmaningarna kommer så ni får veta mer. =)

Puss, hej
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: