Varför, varför, VARFÖR!?!?!?

2010-05-26 . 01:37:52 . Allmänt

Jag har INTE tålamod när det gäller desperata hemmafruar, jag betalade 25 kr för att se säsongsfinalen i kanal5 play. Nu är de slut å jag har sett de, men de gör mig ännu irriterad för jag inte kommer kunna se på de förräns hösten... VARFÖR måste dom ha pauser för???? Jag LÄNGTAR tills hösten när de börjar igen så ska jag faaaan bänka mig fast på soffan å kolla. Det va riktigt spännande avsnitt! Fan också! Blir arg, vill ju veta vem! Hahaha.

Japp, när de gäller DH så har jag INGEN tålamod å får panik. Hahaha.

Vill ni oxå offra 25 kr så klicka in er HÄR Dock måste man registera sig först sen kan du betala de via sms eller kort för att se på serien.


Puss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Åh, jag använde mig av kanal5 play i måndags då jag missade Greys avsnittet i onsdags :P



Ja, säsonguppehåll är trista och usla..

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: