Tomt

2010-05-11 . 20:19:17 . Allmänt

Det känns tomt härhemma. Är van att han är hemma med mig på dagarna men nu är jag helt ensam hemma på kvällar. Igår när han kom hem från jobbet innan ett på natten. Han va så mörbultad å jätte trött. Han kunde inte teckna ordentligt för han hade så ont i händerna. Haha. =P Han va oxå svart i ansiktet pga jobbet. ^^ Men lika söt ändå. Så vi åt äppelpaj och kolla lite på tv, han somnade ganska fort. Det känns roligt att han fått jobb, är glad för hans skull men känns bara tomt. =)

Längtar som satan till 28 Maj. Det är då vi ska åka till London med hans syster å deras finska kompis Ville. Det blir gött. =D

Vi åker till Sthlm den 27 Maj, ska sova hos hans syster sen åker vi på fredagen, stannar till söndag så sover vi igen hos henne till måndag så drar vi hem te Gbg. Det blir nog jätteskoj. =)

Jag längtar som en tok! Och så imorgon kommer ev min lille prins med hans pappa hit till GBG. =)

Då ska vi umgås och gå till Liseberg i helgen. Inget är bestämt ännu. Om det blir denna vecka eller nästa vecka. Få se hur de blir. =) Om dom inte kommer så åker jag med Andreas till hans föräldrar över helgen. Annars stannar jag hemma. Det återstår att se. ^^

Ja juste, mitt pass är klart... :O Redan! =P Ska hämta ut de imorron när jag ändå ska till stan.

Ne har inget vettigt att skriva just nu...

Puss, hej
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: