SOFT

2010-05-09 . 16:17:54 . Allmänt

Det är jävligt skönt med en riktig soft helg. =D På den sista tiden har vi alltid träffat folk.
Helgen innan Karola kom hit så va Danne, Stefan å Lina här. Helgen efter så va Karola här å Danne med. Sen åkte vi te Nrk, Örre och hem så förra helgen va vi hos Nicklas å Malin. Sen åkte jag upp igen te Örre. Nu helg var de riktigt skönt att vara hemma och inte göra något alls. =P Har bara tillbringat helgen med massa filmer och spel. ^^ Orkar ingenting just nu. Igår va jag nere också för det va årsdagen. Nu känns det bättre. Det är alltid jobbigt med årsdagar... =(

Kollar just nu på Another Gay Movie. Passade på när Andreas gick te pizzerian för träffa dom andra en stund. ^^
Andreas gillar inte den alls. Hahaha.

Svar till min brors kommenterar; Jag fick de redan innan. ;) Jag vägrar fortfarande sova i samma säng eller nått med dig. Hahaha.

KÄNSLIGT!!!

Det va så här, när jag å min bror var liten. Vi sov hos mamma en helg, jag och han delade bäddsoffan. Brukade alltid sova där med honom när vi va hos mamma. Kommer ihåg att jag sov gott så kom mamma och syster  och väckte mig å sa gå upp försiktigt nu. Jag fattade ingenting och gick upp, då såg jag att han spytt på min fina långt hår!!!! Jag blev skit äcklad och sur! Han spydde i sömnen alltså tror jag. Han sov då. Jag gick upp å mamma å syster hjälpte mig tvätta håret mitt i natten. Jag va jätte sur och äcklad. Min bror kom till badrummet och undrade vad som hände... Fan ta dig!

Sen dess har jag ALDRIG sovit i samma säng/soffa som min bror. NEVER. Det hände typ för mer än 10 år sen. Ännu idag vägrar jag de. ;P

Jag har kommit över det men ändå...

Men jag hade kräkfobi sen innan de hände. =P

Ne men nu ska jag spela lite från zylom. Är helt besatt fast jag blir frusterad ibland. Hahaha.

Puss, hej
Kommentera (3) st

Kommentarer
sundarii

Eeeuw!



Mamma då, hon var tillsammans med en kille när hon var tonåring, och en kväll så var killen så jävla full så när han kysste mamma så råkade han spy. RAKT IN I HENNES MUN!

Bror Patrik

haha ja stackaers syeter, det misn jag, jag har ett svagt minne av det, men det var fasen inte 10 år sedan snarare 16 år sedan :D ja jag vet du gick omkring med hansduk fær ansiktet nør jag kønde mig lite sjuk! haha stackars dig tycke jag:P



ølskar dig øndå galna syster! <3



Lebbkompis

hahahaahaha vilken minne blott:D



Sundarii: FYFAN men tänker säga stackars..

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: