Nu sitter jag ensam i balkongen i mörkret ...

2010-05-13 . 23:37:02 . Allmänt

dsc00394 (MMS)

Nu sitter jag ensam i balkongen i mörkret och putsar ut. Efter middagen åkte vi ut till en tjej som har en son, lika gammal som Anton. Vi var på lekparken, spelade fotboll, lekte och sprang runt och pratade i några timmar. Så sen ville Malcolm visa Anton huset så vi va inne en stund, sen till slut åkte vi hem, han tog ett bad, kvällsmacka och kollade på film. Så länge de varade. Han somnade fort. Haha. Nu sover han sött, min lille prins. Ska dricka te sen duscha sen lägga mig och kolla på film med min stora älskling. Ska upp tidigt imorgon. Ska till liseberg med mina älsklingar, AW och Johanna med Malcolm. Det blir jätte kul! Är slut nu. Kommer sova gott i natt. Haha. Det har varit en härlig dag trots huvudvärk! =) Panodil är min bästa kompis just nu. ;) Har haft ont i ryggen så de går uppåt nacken så de gör ont i huvudet. Fy fan säger jag bara. Tacka för panodil. <3 Ne nu ska jag gå in och dricka te. =) Puss, hej

Kommentera (1) st

Kommentarer
lebbkompis

Mysig stund ni har haft idag och imorron oxå..

hoppas på bättre väder imorron.. pusspuss <3<3<3

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: