Myspys dagar!

2010-05-15 . 22:13:51 . Allmänt

Har haft det helt underbart!!! =D

I torsdags kom min lille prins hit med hans pappa och skulle vara här tills idag.
Anton var jätteglad och på gott humör, när dom kom hit så började han leka me hans saker å pärla lite pärlor och så. =) Sen fixade vi mat lr snarare Andreas som fixat de så jag umgicks med Anton <3. Det blev hawaii kyckling och ris. Jättegott! Sen skulle vi träffa Johanna och hennes lille Malcolm. Han å Anton är lika gamla. =)
Vi hittade inte vägen dit så till slut efter typ 30 min letande så hittade vi dit. Träffade Johanna, gick te lekparken så pojkarna lekte, dom spelade fotboll med AW. Sen smälte dom in snabbt och kom jättebra överens. =D

Det va jätte kul å se dom leka. Sen skulle vi hem men Malcolm ville visa Anton hela huset och leksaker. Dom sprang överallt å tittade. Haha. =D

Till slut åkte vi hem och Anton tog ett bad och sen somnade han så fort han lagt sig i sängen. =) Satt uppe å pratade med Andreas å AW. Sen skulle vi lägga oss. Kollade på Terror på Elm Street men Andreas somnade såklart. Haha. =P

Igår morse väckte Anton mig å vi gick upp. Åt frukost, fixade oss så drog vi till Wieselgrensplatsen för att träffa Johanna å Mac. Väntade en stund så kom dom så tog vi spårvagnen till Liseberg. Det va jätte skoj där. =D

Anton och Mac var jätteglada å åka dit. Dock va de köer och Anton hade inte tålamod så han banga ur och gick till mig å Andreas. Vi gick å spelade å körde lite medan dom andra åkte. Han banga ur 3 ggr. Haha. Sen skulle vi åka Kållerado. Anton ville inte ha ponche, så vi inte köpte det.. Gick in i kön. Anton tyckte de va jätte tråkigt att vänta. Han ville gå men vi sa nej han stannar här med oss. Sen ändrade han sig å ville ha poncho men det va försent så jag tog av mig tröjan o han fick ha den på sig medan vi åkte. Så jag hade bara en t-shirt. Och gissa vad... Självklart fick jag skiten... Hahaha. Jag va genomblöt! Hela t-shirten blev blött! Det va svinkallt vatten! Men det blev massa skratt ändå. Dom tyckte de va jättekul att jag blev blöt... Snällt... =P Anton blev pyttelite blöt så jag gick å bytte om, tog tröjan å fick ha de resten av dagen. Hahaha. Sen åkte dom olika karuseller och vi va å köpte lite grejjer oxå. Andreas köpte 3 mjukisdjur så nu har vi tre gulliga mjukisdjur som vi ska ha på sängen. Dom är jättesöta, lr ja 2 av dom som jag valde. En groda med hjärta och en mjuk go nalle och Andreas valde en råtta! Hahaha. Men men dom ska iaf vara på sängen. ^^ Jaja...

Tiden gick å gick. Det blev 7 tiden på kvällen och vi skulle åka hem, men vad tror ni? Självklart sprang pojkarna å ville åka med ALLT. Hahaha. Dom sprang från oss till en kö till en karusell som tog  20 min. Men dom pallade inte av att vänta länge så dom sprang tillbaka ut till oss. Hahaha. Så åkte vi hem. Anton tog ett bad sen sov han direkt. Han va jätte trött! Haha. Men jätte nöjd med dagen. =D

Imorse väckte han mig och sa upp nu! Sen gick han å väckte Andreas å sa du ska upp nu! Hahaha.

Sen va han oxå på bushumör så han kittlade Andreas medan han låg kvar i sängen. Anton jävlades med honom å kittlade honom hela tiden, slängde täcket å kuddar på honom. Dom hade de jätte kul iaf. =D

Upp å dricka kaffe/the sen drog vi till Backaplan för att äta. Fan tjejen i kassan kan inte tydligen inte läsa. =S

Jag skrev åt AW å Anton sen åt mig å Andreas. Hon gav oss fel hela tiden!

AW fick en liten hamburgare, han skulle ha xxl. Sen fick Anton ingen leksak.
Sen skulle Andreas ha plusmeny, men vi fick först 2 liten sen fick han stor och fick ingen pommes, bara lökringar, sen fick han ingen xxl utan vanlig, sen fick vi dubbla dip. Fick säga till flera ggr. Sen va Anton lessen för han inte fått nån leksak i kidsmeal. Så jag gick tillbaka å sa åt henne, fick 2 leksaker. Fick gå dit 2 ggr för att byta/hämta. Hon kan tydligen inte läsa eller uppfatta rätt. Va rätt irriterad på henne men försökte vara trevlig ändå... Fy fan!

Jaja, sen skulle dom åka till Johanna å Mac för hämta dom, dom skulle till lekstan. Sen åkte dom hem. Men iaf så körde AW hem oss först och det va massa puss å kram kalas. Saknar honom redan <3 Men snart ska jag till Örebro. =D Sen ska han som sagt komma med i midsommar å umgås me oss. Det blir roligt.

Det har varit jättehärligt att ha Anton här hos oss och har även haft trevligt med AW oxå. Han kommer bra överens med Andreas oxå. Andreas kommer oxå bra överens med Anton. Anton gillar honom å kramar honom och sitter bredvid honom. =D Det smälter i hjärtat när jag ser dom. SO CUTE! <3

Just nu slappar vi bara. Känns tomt å tyst härhemma nu. Haha. =D Ska städa imorron, just nu ser de för jävligt här. Men vem bryr sig. Vi ska städa undan imorron. =)

Ikväll blir det bara film och soft. =)

Hoppas ni har en lika härlig helg som jag har/haft!

Puss, hej

   
     

Kommentera (3) st

Kommentarer
Karro

Ser att ni har haft mysigt ihop.. Vad skönt att dom kom bra öveners med A och Anton + AW.. Ja förstår dig gumman att de känns tomt hos er nu:D hehe visst kan du städa undan imorron nu gäller det bara att vilar de som ni har varit mkt på liseberg och annat :D pusspuspuss saknar dig lebbkompis. <3<3<3

2010-05-16 . 00:45:46
Länk: http://pololuka.blogg.se/
Nettie

Myspys!! Tycker det är så rolig dom kom till er :D Pusspuss <3<3<3

Malin

hehe ok =) jo jag funderar på den men har sån beslutsångest :P

vill egentligen prova kläderna först innan ja köper =) vill ju va säker på att det passar.. Kram

2010-05-17 . 14:32:59
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: